Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing
Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.
Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.
Studiu de obiceiuri și atitudini (U&A) Oportunitatea de dezvoltare pe piața regională de turism din zona Șureanu
februarie 28, 2023
Colaborare cu un grup de investitori pentru o mai bună înțelegere a clienților potențiali. Identificarea obiceiurilor și atitudinilor românilor din zona vizată privind alegerea destinațiilor de vacanță.
0 Comentarii5 Minute
Studiu de satisfacție a șoferilor de transport public – Piața de mobilitate urbană din București – Otokar
februarie 17, 2023
Studiul de satisfacție a adus în prim plan experiența de conducere a modelelor Otokar, urmărind atât aspectele cele mai apreciate, cât și principalele motive de insatisfacție.
0 Comentarii5 Minute
Studiu de obiceiuri și atitudini (U&A) Piața transportului de persoane din România
februarie 24, 2023
Identificarea obiceiurilor utilizatorilor serviciilor de transport cu autocarul pe distanțe lungi în România și a principalelor probleme și nevoi ale acestora.
0 Comentarii6 Minute
MKOR este furnizor oficial de date pentru Statista
august 9, 2022
MKOR este partener de date Statista din mai 2021. Suntem mândri că eforturile noastre de informare sunt încununate de un parteneriat care ne onorează și ne asumăm responsabilitatea de a continua să oferim date relevante din piața din…
0 Comentarii2 Minute
Echipa MKOR acceptă provocările, în business și la distracție
august 17, 2022
Experiențele faine la MKOR nu au loc doar la birou, în timpul programului de lucru, ci și în teambuilding-uri. Anul acesta am ales să ne punem în mișcare nu doar creativitatea, așa cum o facem la birou, zi de zi, dar și corpul, în parcul…
0 Comentarii12 Minute
Fashion ROute 2022: date din primul studiu în timp real din piața de fashion din România
august 8, 2022
Datele extrase din primul studiu de piață în timp real din piața de fashion din țară în 2022 au ajutat la identificarea obiceiurilor de consum din piața de fashion, evoluției pieței în ultimul an, precum și a schimbărilor în comportamentul…
0 Comentarii11 Minute
Am povestit la GPeC 2022 despre noile direcții strategice MKOR
august 8, 2022
MKOR activează pe piața de research de 10 ani, însă de 2 ani am pivotat către date în timp real de consumer intelligence, prezentate în dashboarduri de business intelligence. Noi, la MKOR, am început să dezvoltăm produse care ajută…
0 Comentarii11 Minute
Scorul NPS în Retailul din România în 2022
iulie 25, 2022
Platforma Consumer Trends.Live este un instrument complet de market intelligence, prin care retailerii pot urmări indicatorii din piață, precum scorul NPS al brandurilor din retail și al liderilor, pentru a rămâne relevanți pentru publicul…
0 Comentarii1 Minut
Am prezentat date în premieră despre impactul COVID-19 în companiile de e-commerce din România la European Digital Commerce
iunie 30, 2022
În cadrul European Digital Commerce, Corina Cimpoca a prezentat date în premieră despre impactul COVID-19 în companiile de e-commerce din România, precum și direcțiile strategice pe care acestea le-au trasat pentru a face față provocărilor…
0 Comentarii7 Minute
Studiu de obiceiuri și atitudini (U&A) Piața produselor de optică medicală din Timișoara
februarie 28, 2023
MKOR a sprijinit procesul de rebranding pentru un retailer de optică medicală din Timișoara printr-un studiu de obiceiuri și atitudini (U&A).
0 Comentarii5 Minute