Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing
Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.
Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.
Ce este brand tracking-ul și de ce ai nevoie de măsurarea notorietății brandului ca să-ți crești afacerea
octombrie 24, 2023
Măsurarea notorietății brandului (Brand Tracking) este procesul de analiză a gradului în care un Brand este Recunoscut și Perceput. De ce ai nevoie de măsurarea notorietății brandului ca să-ți crești afacerea..?
0 Comentarii14 Minute
Studiu MKOR: Diversitatea și incluziunea în organizațiile românești din perspectiva angajaților 2023
iunie 18, 2024
Al treilea studiu despre D&I din România din perspectiva angajaților. Accesează gratuit raportul realizat de MKOR Consulting și Carta Diversității din România.
0 Comentarii22 Minute
Cum este să lucrăm împreună în MKOR
septembrie 22, 2023
Noi, la MKOR, credem foarte mult în efectul de sinergie al echipei. Împreună putem să asigurăm cel mai înalt nivel de calitate a datelor colectate și a analizelor derulate.
0 Comentarii9 Minute
Leon, copil de MKOR: 3 Lecții de viață și de business
august 23, 2023
După ce am participat la ambele ediții de până acum ale bootcampului Tribul Antreprenorilor, Cosmin l-a invitat pe Leon la podcastul cu același nume. Au avut parte de o discuție autentică, presărată cu momente de înțelepciune ale…
0 Comentarii8 Minute
Studiu MKOR Business Sentiment: Digitalizarea IMM-urilor din România
februarie 22, 2023
Digitalizarea afacerilor a devenit esențială pentru a rămâne competitiv pe piață și pentru a îmbunătăți eficiența și productivitatea companiilor. Ne-am propus să înțelegem care este abordarea business-urilor mici și mijlocii privind…
0 Comentarii7 Minute
Analiza Semiotică în Cercetarea de Marketing: Înțelegerea Consumatorilor dincolo de Cuvinte
octombrie 18, 2023
Haide să descoperim împreună bazele conceptului de semiotică și relevanța sa actuală în cercetarea de brand. Schimbă-ți experiența de cumpărare prin puterea semioticii.
0 Comentarii24 Minute
Studiu MKOR Employee Sentiment: ce planuri au angajații din România în 2023
martie 27, 2024
Prin intermediul studiului Employee Sentiment, am obținut date direct de la sursă în ceea ce privește îngrijorările, așteptările și planurile angajaților din România în 2023. Așadar, ne-am dorit să înțelegem cum afectează acest aspecte…
0 Comentarii6 Minute
Studiul MKOR Consumer Sentiment: Principalele Motive de îngrijorare ale Românilor în 2023
ianuarie 11, 2023
Antreprenorii și persoanele de decizie din companii cu care am interacționat pe parcursul anului și-au exprimat preocupările privind incertitudinea economică, cu toții întrebându-se care va fi impactul asupra comportamentului…
0 Comentarii8 Minute
Cum să vinzi de Black Friday prin Email Marketing
decembrie 13, 2022
MKOR este singurul one-stop-shop de date în timp real care te ajută să-ți crești sănătos ebusiness-ul. Descoperă cum te ajută email marketing-ul să crești vânzările de Black Friday, oferind în același timp o experiență personalizată…
0 Comentarii9 Minute
Studiu MKOR: Consumatorul Etic din România în 2022 vs. 2021
noiembrie 29, 2022
Încă din 2021 explorăm trendurile privind consumatorului etic din România prin intermediul Consumer Trends.Live, ca urmare a schimbărilor în tendințele de consum impuse de pandemia de COVID-19.
0 Comentarii6 Minute