Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

Echipa MKOR acceptă provocările, în business și la distracție


Experiențele faine la MKOR nu au loc doar la birou, în timpul programului de lucru, ci și în teambuilding-uri. Anul acesta am ales să ne punem în mișcare nu doar creativitatea, așa cum o facem la birou, zi de zi, dar și corpul, în parcul…


0 Comentarii12 Minute

Corina Cimpoca Fashion ROute 2022 piata de fashion din Romania

Fashion ROute 2022: date din primul studiu în timp real din piața de fashion din România


Datele extrase din primul studiu de piață în timp real din piața de fashion din țară în 2022 au ajutat la identificarea obiceiurilor de consum din piața de fashion, evoluției pieței în ultimul an, precum și a schimbărilor în comportamentul…


0 Comentarii11 Minute

Am povestit la GPeC 2022 despre noile direcții strategice MKOR


MKOR activează pe piața de research de 10 ani, însă de 2 ani am pivotat către date în timp real de consumer intelligence, prezentate în dashboarduri de business intelligence. Noi, la MKOR, am început să dezvoltăm produse care ajută…


0 Comentarii11 Minute

Raport NPS retail Romania 2021-2022

Scorul NPS în Retailul din România în 2022


Platforma Consumer Trends.Live este un instrument complet de market intelligence, prin care retailerii pot urmări indicatorii din piață, precum scorul NPS al brandurilor din retail și al liderilor, pentru a rămâne relevanți pentru publicul…


0 Comentarii1 Minut

Impactul covid in e-commerce romania 2022

Am prezentat date în premieră despre impactul COVID-19 în companiile de e-commerce din România la European Digital Commerce


În cadrul European Digital Commerce, Corina Cimpoca a prezentat date în premieră despre impactul COVID-19 în companiile de e-commerce din România, precum și direcțiile strategice pe care acestea le-au trasat pentru a face față provocărilor…


0 Comentarii7 Minute

care & beauty consumer trends.live

4 din 10 români au cumpărat parfumuri cu ocazia sărbătorilor dedicate femeilor


Așa cum reiese din datele lunare oferite de platforma Consumer Trends.Live, cele mai căutate articole pentru sărbătorile de la începutul lunii martie au fost cele din categoria Care & Beauty.


0 Comentarii8 Minute

fake-news

Fake news în situațiile de criză


Chiar dacă fenomenul fake news a cunoscut o amploare fără precedent în timpul pandemiei de COVID-19, acesta nu a dispărut odată cu scăderea numărului de îmbolnăviri, iar în contextul conflictului armat de pe teritoriul Ucrainei acesta…


0 Comentarii9 Minute

Studiu de oportunitate pe piața sistemelor de acces automat

Piața sistemelor de acces automat, creștere constantă în contextul pandemiei


În 2021 MKOR Consulting a derulat primul studiu ce a vizat piața locală a sistemelor de acces automat. Prin acest proiect de pionierat ne-am dorit să venim în ajutorul jucătorilor din această piață cu informații în premieră în……


0 Comentarii6 Minute

primul-studiu-de-piata-live-IT&C

Peste jumătate dintre români au cumpărat IT&C în luna decembrie


În octombrie 2021 am lansat IT&C Consumer Trends.Live, primul studiu de piață în timp real din piața de IT&C din România. Datele lunare oferite de It&C Consumer Trends.Live pot fi explorate pentru a descoperi: mediul de achiziție preferat…


0 Comentarii7 Minute

MKOR în 2021: retrospectiva unui an efervescent și plin de premiere


Când ne gândim la 2021, ne e greu să-l caracterizăm, căci nu a fost un an simplu. Dacă ar fi totuși să îl sumarizăm în doar două cuvinte, atunci am alege “efervescență” și “premiere“. Însă capul de afiș în materie de premiere este cu…


0 Comentarii28 Minute