Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing
Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.
Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.
Echipa MKOR acceptă provocările, în business și la distracție
august 17, 2022
Experiențele faine la MKOR nu au loc doar la birou, în timpul programului de lucru, ci și în teambuilding-uri. Anul acesta am ales să ne punem în mișcare nu doar creativitatea, așa cum o facem la birou, zi de zi, dar și corpul, în parcul…
0 Comentarii12 Minute
Fashion ROute 2022: date din primul studiu în timp real din piața de fashion din România
august 8, 2022
Datele extrase din primul studiu de piață în timp real din piața de fashion din țară în 2022 au ajutat la identificarea obiceiurilor de consum din piața de fashion, evoluției pieței în ultimul an, precum și a schimbărilor în comportamentul…
0 Comentarii11 Minute
Am povestit la GPeC 2022 despre noile direcții strategice MKOR
august 8, 2022
MKOR activează pe piața de research de 10 ani, însă de 2 ani am pivotat către date în timp real de consumer intelligence, prezentate în dashboarduri de business intelligence. Noi, la MKOR, am început să dezvoltăm produse care ajută…
0 Comentarii11 Minute
Scorul NPS în Retailul din România în 2022
iulie 25, 2022
Platforma Consumer Trends.Live este un instrument complet de market intelligence, prin care retailerii pot urmări indicatorii din piață, precum scorul NPS al brandurilor din retail și al liderilor, pentru a rămâne relevanți pentru publicul…
0 Comentarii1 Minut
Am prezentat date în premieră despre impactul COVID-19 în companiile de e-commerce din România la European Digital Commerce
iunie 30, 2022
În cadrul European Digital Commerce, Corina Cimpoca a prezentat date în premieră despre impactul COVID-19 în companiile de e-commerce din România, precum și direcțiile strategice pe care acestea le-au trasat pentru a face față provocărilor…
0 Comentarii7 Minute
4 din 10 români au cumpărat parfumuri cu ocazia sărbătorilor dedicate femeilor
iunie 22, 2022
Așa cum reiese din datele lunare oferite de platforma Consumer Trends.Live, cele mai căutate articole pentru sărbătorile de la începutul lunii martie au fost cele din categoria Care & Beauty.
0 Comentarii8 Minute
Fake news în situațiile de criză
martie 3, 2022
Chiar dacă fenomenul fake news a cunoscut o amploare fără precedent în timpul pandemiei de COVID-19, acesta nu a dispărut odată cu scăderea numărului de îmbolnăviri, iar în contextul conflictului armat de pe teritoriul Ucrainei acesta…
0 Comentarii9 Minute
Piața sistemelor de acces automat, creștere constantă în contextul pandemiei
martie 11, 2022
În 2021 MKOR Consulting a derulat primul studiu ce a vizat piața locală a sistemelor de acces automat. Prin acest proiect de pionierat ne-am dorit să venim în ajutorul jucătorilor din această piață cu informații în premieră în……
0 Comentarii6 Minute
Peste jumătate dintre români au cumpărat IT&C în luna decembrie
iunie 20, 2022
În octombrie 2021 am lansat IT&C Consumer Trends.Live, primul studiu de piață în timp real din piața de IT&C din România. Datele lunare oferite de It&C Consumer Trends.Live pot fi explorate pentru a descoperi: mediul de achiziție preferat…
0 Comentarii7 Minute
MKOR în 2021: retrospectiva unui an efervescent și plin de premiere
februarie 28, 2023
Când ne gândim la 2021, ne e greu să-l caracterizăm, căci nu a fost un an simplu. Dacă ar fi totuși să îl sumarizăm în doar două cuvinte, atunci am alege “efervescență” și “premiere“. Însă capul de afiș în materie de premiere este cu…
0 Comentarii28 Minute