Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

featured-produse-romanesti

Studiul Preferința pentru Produse Românești


MKOR Consulting și-a propus să aniverseze cei 100 de ani ai României așa cum știe mai bine: printr-un studiu care să pună în lumina reflectoarelor produsele românești.


0 Comentarii6 Minute

mkor-retail-arena-produse-romanesti

Preferința pentru Produse Românești, Prezentat Live la Retail Arena


Am prezentat în premieră rezultatele studiului „Preferința pentru Produsele Românești” în cadrul evenimentului Retail Arena 2018. Studiul vine în contextul anului Centenar, când MKOR Consulting și-a propus să aniverseze cei 100 de ani ai…


0 Comentarii7 Minute

preferinta-produse-romanesti-studiu

Studiul Preferința pentru Produsele Românești, în premieră la Retail Arena


Studiul Preferința pentru Produsele Românești explorează preferința consumatorilor pentru produsele românești atunci când merg la cumpărături, care sunt cele mai îndrăgite branduri românești și care sunt criteriile pe care le au în vedere…


0 Comentarii4 Minute

cercetare-referendum

Cercetare despre luciditate. Ce cred adolescenții despre referendum


O lecție de luciditate în iureșul referendumului, vine din partea unui adolescent în vârstă de 16 ani. Matei Manță a observat cum cei din jurul său (adulții) au păreri diferite și a decis să afle care este părerea semenilor săi (minorii)…


0 Comentarii7 Minute

measure-workforce-potential

Află care este potențialul Forței de Muncă pentru businessul tău


Ca un business să funcționeze are nevoie de oameni care să îl susțină și să îl dezvolte. Așadar, o companie în creștere este o companie care angajează și care dezvoltă o echipă de oameni dedicați.


0 Comentarii8 Minute

mkor-team-6

Cum este să lucrezi la MKOR


Ne place să credem că MKOR nu are angajați (bine, doar la ITM), ci o echipă. Clienții MKOR întotdeauna au fost mulțumiți de rezultatele livrate, implicit de munca echipei. Pentru a ne asigura că dăm tot ce este mai bun într-un proiect,…


0 Comentarii4 Minute

experienta-consumatorului

Experiența Consumatorului în Digital


În momentul în care consumatorii decid ce produs sau serviciu să folosească, cum fac această alegere? Publicitatea cu siguranță are un cuvânt de spus în această decizie, însă nu este suficientă pentru a delimita produse și servicii…


0 Comentarii12 Minute

branduri-ambasador-ghid

Branduri Ambasador ale României


Ghidul Ambsadorilor Brandului de Țară este un instrument util pentru cei care doresc să se extindă peste granițe și doresc să învețe de la cei mai buni. Ghidul folosește o serie de indicatori pentru a măsura popularitatea brandurilor și…


0 Comentarii2 Minute

impactul-studiilor-de-piata

Impactul Studiilor de Piață în Companiile din România


Studiile de piață, susțin liderii a trei sferturi din companiile din România, îi ajută să găsească răspunsurile întrebărilor pe care le au despre clienți și mediul competițional, în general.


0 Comentarii4 Minute

automatizare-job

Automatizarea, digitalizarea și robotizarea sunt îmbrățișate de liderii de business din România


Conform unui studiu recent realizat de MKOR, în care au fost chestionați peste 150 de lideri de afaceri din România, dintr-o gamă largă de industrii, impactul așteptat este unul pozitiv (90% dintre respondenți). Impactul digitalizării,…


0 Comentarii9 Minute