Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

mkor-klintensiv-cati-b2b

Studiu exploratoriu – Piața de Dezinfectanți Profesionali din România în 2023 – Klintensiv


Prin acest studiu, oferim o perspectivă aprofundată asupra deciziilor de achiziție ale personalului medical, evidențiind obiceiurile de achiziție online și offline, frecvența cumpărărilor, precum și preferințele de brand.


0 Comentarii9 Minute

cover studiu pulsez

Studiu de comportamente și atitudini: Portretul Generației Z “Vreau să fiu Antreprenor” 2024, un proiect RBL


Prin aplicarea metodelor riguroase de cercetare și analiză, echipa MKOR a decodificat preferințele Gen Z pentru un mediu de lucru flexibil, importanța dezvoltării continue și dorința pentru practici de business sustenabile. Aceste…


0 Comentarii11 Minute

employee-sentiment-2024

Studiu Employee Sentiment: Ce planuri și așteptări au angajații în 2024?


Într-o lume a muncii în continuă evoluție, înțelegerea așteptărilor și sentimentelor angajaților este crucială pentru companii și lideri. Studiul MKOR Employee Sentiment 2024 oferă o perspectivă valoroasă asupra planurilor, speranțelor și…


0 Comentarii21 Minute

studiu-comportamente-klintensiv

Studiu de Comportamente – Piața de produse de curățenie casă și dezinfectanți – Klintensiv


Într-o lume unde curățenia și dezinfectarea au devenit priorități esențiale, cercetarea realizată de MKOR pentru Klintensiv® dezvăluie obiceiurile și preferințele consumatorilor români în aceste domenii. Prin analiza unui eșantion…


0 Comentarii6 Minute

mystery-shopping-mkor

Mystery Shopping: Măsoară cu MKOR dacă promisiunile brandului tău sunt îndeplinite


Mystery Shopping te ajută să vezi dincolo de cifre, oferindu-ți o imagine reală a modului în care sunt îndeplinite promisiunile brandului tău. Află cum MKOR folosește această metodă pentru a măsura și îmbunătăți experiența clienților,…


0 Comentarii15 Minute

studiu-comportamente-atitudini-fundatia-metropolis

Studiu de comportamente și atitudini – Obiceiurile românilor de a dona – Fundația Filantropică Metropolis


Pentru a-și atinge mai bine obiectivele de fundraising și de awareness asupra proiectelor derulate, Fundația Metropolis a delegat MKOR să realizeze un studiu de comportamente și atitudini care să surprindă care sunt obiceiurile de donare…


0 Comentarii6 Minute

leadership-feminin-afaceri-România

În căutarea echilibrului: O analiză a leadershipului feminin în afacerile din România


La MKOR am ales să marcăm Ziua Femeii aducând în prim-plan rolul femeilor în lumea afacerilor și felul în care acestea modelează economia. Și ne-am concentrat asupra româncelor, urmărind evoluțiile din plan local în ultimii trei ani.…


0 Comentarii30 Minute

consumatorul-etic-mama-mileniala-featured

Mamele Milleniale din mediul urban sunt reprezentantele profilului de Consumator Etic în România


În 2024, Consumatorul Etic din România redefinește piața cu decizii de cumpărare responsabile, punând accent pe impactul social, ecologic și moral. Studiul MKOR arată că 38% dintre români își asumă un rol activ în protejarea mediului,…


0 Comentarii17 Minute

Studiu de oportunitate – Soluții Software Pentru Managementul și Digitalizarea Afacerilor – Senior Software


Compania Senior Software a delegat MKOR să deruleze un studiu de oportunitate cu scopul de a valida potențialul unei soluții inovative pentru gestionarea integrată a resurselor companiilor


0 Comentarii8 Minute

studii-satisfactia-clientilor

Cum Poți Utiliza Cercetarea de Marketing Pentru a Evalua Satisfacția Clienților


Evaluarea satisfacției clienților este un proces esențial pentru creșterea afacerii. Află cum un studiu detaliat al satisfacției clienților te poate ajuta să identifici și să îmbunătățești zonele critice ale afacerii tale, crescând astfel…


0 Comentarii32 Minute