Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

radiografia-fiscală-a-României-la-jumătatea-lui-2025

Studiu MKOR: 3 din 4 români nu cred că statul le cheltuie banii corect – radiografia fiscală a României, iunie 2025


Studiu MKOR, iunie 2025: 3 din 4 români nu cred că statul va cheltui corect banii din taxe și cer tăierea privilegiilor înainte de orice majorare. Vezi insight-urile cheie, ecoul din presă și cum te putem ajuta cu research.


0 Comentarii26 Minute

romania-diviziune-sociala

Studiu MKOR: Cele Două Românii – De la Urne la Viața de Zi cu Zi, o Societate Profund Divizată


Alegerile din mai 2025 au scos la iveală o Românie profund divizată. Studiul MKOR analizează profilul și motivațiile celor "două Românii" care s-au confruntat la urne, explorând falia socială și criza de încredere.


1 Comentariu32 Minute

optiuni-de-vot-turul-2-2025-prezidentiale

Sondaj MKOR: România votează pentru viitorul său în Turul 2 la Alegerile Prezidențiale 2025


MKOR publică cel mai amplu studiu electoral independent înainte de Turul 2 (N = 3357, 8-14 mai). Datele arată 34% vs 32% la intențiile declarate, dar redistribuirea indecișilor inversează scorul. Află ce segmente pot răsturna rezultatul,…


0 Comentarii27 Minute

MKOR-–-cel-mai-precis-sondaj-înainte-de-Turul-1-al-alegerilor-prezidențiale-din-Mai-2025

MKOR are cel mai precis sondaj înainte de Turul 1 al Alegerilor Prezidențiale din 4 mai 2025


Cu o eroare totală de doar 16,8 puncte procentuale, sondajul MKOR a fost cel mai precis dintre toate cele publicate înainte de alegerile din 4 mai 2025. Află cum am calculat acest rezultat și de ce acuratețea contează.


0 Comentarii18 Minute

studiu-mkor-companii-constructii-uniprest

Studiu MKOR: Doar 1 din 4 companii este optimistă – cum se vede anul 2025 pentru companiile din Construcții și Instalații din România


MKOR a analizat ce așteptări au companiile din construcții și instalații pentru 2025: investiții, tehnologii emergente și adaptare la noi cerințe. Împreună cu Uniprest Instal am aflat că doar 24% dintre companii sunt optimiste pentru 2025.…


0 Comentarii10 Minute

rezultate-sondaj-alegeri-prezidentiale-mai

Sondaj MKOR: 1 din 5 români nu știe cu cine votează în turul 1, iar 50% sunt indeciși în turul 2


Studiul MKOR aprilie 2025 arată o creștere alarmantă a indeciziei electorale. George Simion rămâne lider în turul 1, dar scorurile din turul 2 sunt extrem de strânse, iar participarea este în scădere. Află cum s-a schimbat profilul…


0 Comentarii19 Minute

sondaj-alegeri-prezintentiale-aprilie-2025

Studiu MKOR: România Electorală, prinsă între Vot, Absenteism și Polarizare la 1 Aprilie 2025


Studiul MKOR despre alegerile prezidențiale 2025 arată un electorat fragmentat și polarizat. George Simion conduce în turul 1, dar pierde în turul 2, iar absenteismul și indecizia pot schimba rezultatul final. Află cum arată profilul…


0 Comentarii20 Minute

neurodiversitate-studiu

Diversitatea invizibilă – Studiu Autism Voice & MKOR despre neurodivergență pe piața muncii


Neurodiversitatea rămâne invizibilă pe piața muncii din România. Studiul Autism Voice & MKOR dezvăluie provocările și soluțiile pentru o integrare reală.


0 Comentarii18 Minute

agile-brand-tracking-atuu

Cel mai valoros atu al companiei tale este brandul. Îl monitorizezi?


Brand tracking-ul – procesul prin care se măsoară sănătatea brandului sau se poate analiza impactul campaniilor de marketing pentru a putea a construi o conexiune mai puternică cu publicul țintă.


0 Comentarii14 Minute

cover Consumator Etic Romania 2025-MKOR

Studiu MKOR: Consumatorul etic 2025. Doar 4 din 10 dintre români sunt consumatori etici. Ce îi oprește pe ceilalți?


Sustenabilitatea influențează tot mai mult alegerile de consum ale românilor. Află din studiul „Consumatorul Etic în România 2025” cine sunt acești consumatori, ce preferințe au și cum pot brandurile să îi atragă.


0 Comentarii16 Minute