Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing
Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.
Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.
Studiu MKOR: 3 din 4 români nu cred că statul le cheltuie banii corect – radiografia fiscală a României, iunie 2025
iunie 27, 2025
Studiu MKOR, iunie 2025: 3 din 4 români nu cred că statul va cheltui corect banii din taxe și cer tăierea privilegiilor înainte de orice majorare. Vezi insight-urile cheie, ecoul din presă și cum te putem ajuta cu research.
0 Comentarii26 Minute
Studiu MKOR: Cele Două Românii – De la Urne la Viața de Zi cu Zi, o Societate Profund Divizată
mai 21, 2025
Alegerile din mai 2025 au scos la iveală o Românie profund divizată. Studiul MKOR analizează profilul și motivațiile celor "două Românii" care s-au confruntat la urne, explorând falia socială și criza de încredere.
1 Comentariu32 Minute
Sondaj MKOR: România votează pentru viitorul său în Turul 2 la Alegerile Prezidențiale 2025
mai 15, 2025
MKOR publică cel mai amplu studiu electoral independent înainte de Turul 2 (N = 3357, 8-14 mai). Datele arată 34% vs 32% la intențiile declarate, dar redistribuirea indecișilor inversează scorul. Află ce segmente pot răsturna rezultatul,…
0 Comentarii27 Minute
MKOR are cel mai precis sondaj înainte de Turul 1 al Alegerilor Prezidențiale din 4 mai 2025
mai 6, 2025
Cu o eroare totală de doar 16,8 puncte procentuale, sondajul MKOR a fost cel mai precis dintre toate cele publicate înainte de alegerile din 4 mai 2025. Află cum am calculat acest rezultat și de ce acuratețea contează.
0 Comentarii18 Minute
Studiu MKOR: Doar 1 din 4 companii este optimistă – cum se vede anul 2025 pentru companiile din Construcții și Instalații din România
aprilie 23, 2025
MKOR a analizat ce așteptări au companiile din construcții și instalații pentru 2025: investiții, tehnologii emergente și adaptare la noi cerințe. Împreună cu Uniprest Instal am aflat că doar 24% dintre companii sunt optimiste pentru 2025.…
0 Comentarii10 Minute
Sondaj MKOR: 1 din 5 români nu știe cu cine votează în turul 1, iar 50% sunt indeciși în turul 2
aprilie 28, 2025
Studiul MKOR aprilie 2025 arată o creștere alarmantă a indeciziei electorale. George Simion rămâne lider în turul 1, dar scorurile din turul 2 sunt extrem de strânse, iar participarea este în scădere. Află cum s-a schimbat profilul…
0 Comentarii19 Minute
Studiu MKOR: România Electorală, prinsă între Vot, Absenteism și Polarizare la 1 Aprilie 2025
aprilie 1, 2025
Studiul MKOR despre alegerile prezidențiale 2025 arată un electorat fragmentat și polarizat. George Simion conduce în turul 1, dar pierde în turul 2, iar absenteismul și indecizia pot schimba rezultatul final. Află cum arată profilul…
0 Comentarii20 Minute
Diversitatea invizibilă – Studiu Autism Voice & MKOR despre neurodivergență pe piața muncii
martie 5, 2025
Neurodiversitatea rămâne invizibilă pe piața muncii din România. Studiul Autism Voice & MKOR dezvăluie provocările și soluțiile pentru o integrare reală.
0 Comentarii18 Minute
Cel mai valoros atu al companiei tale este brandul. Îl monitorizezi?
februarie 19, 2025
Brand tracking-ul – procesul prin care se măsoară sănătatea brandului sau se poate analiza impactul campaniilor de marketing pentru a putea a construi o conexiune mai puternică cu publicul țintă.
0 Comentarii14 Minute
Studiu MKOR: Consumatorul etic 2025. Doar 4 din 10 dintre români sunt consumatori etici. Ce îi oprește pe ceilalți?
martie 5, 2025
Sustenabilitatea influențează tot mai mult alegerile de consum ale românilor. Află din studiul „Consumatorul Etic în România 2025” cine sunt acești consumatori, ce preferințe au și cum pot brandurile să îi atragă.
0 Comentarii16 Minute