Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

checklist-cercetare-featured

La ce să fii atent când alegi să lucrezi cu o agenție de cercetare de piață: Top 3 semnale de alarmă


Descoperă aspectele esențiale de care să ții cont atunci când alegi o agenție de cercetare de piață. Află top 3 red flag-uri care indică o colaborare problematică și cum MKOR îți poate oferi insight-uri valoroase pentru a-ți crește…


0 Comentarii18 Minute

studiu-mkor-vacanta-vara

Studiu MKOR: Piața de turism – Vacanța de vară 2024 – Obiceiurile și preferințele românilor


Într-o piață turistică în continuă schimbare, studiul MKOR dezvăluie că 3 din 4 români plănuiesc o vacanță în următoarele trei luni. Rezultatele arată o preferință pentru destinațiile de litoral și Grecia, cu un interes crescut pentru…


0 Comentarii16 Minute

5-motive-studiu-piata

5 Momente Cheie Când Studiile de Piață Fac Diferența în Succesul Afacerii Tale


Studiile de piață sunt esențiale pentru succesul afacerii tale, oferindu-ți informații valoroase despre comportamentul și preferințele consumatorilor. Descoperă 5 momente cheie în care aceste studii pot face diferența, de la lansarea unui…


0 Comentarii14 Minute

studiu-propriu-piata-de-fashion-2024

Studiu MKOR: Fashion Consumer Trends Romania 2024. 9 din 10 români cumpără lunar cel puțin un articol vestimentar


Într-o piață de fashion dinamică, studiul MKOR arată că 9 din 10 români cumpără lunar cel puțin un articol vestimentar. Îmbrăcămintea domină preferințele, în timp ce 20% dintre consumatori achiziționează exclusiv online. Magazinele fizice…


0 Comentarii16 Minute

employee-sentiment-2024

Studiu Employee Sentiment: Ce planuri și așteptări au angajații în 2024?


Într-o lume a muncii în continuă evoluție, înțelegerea așteptărilor și sentimentelor angajaților este crucială pentru companii și lideri. Studiul MKOR Employee Sentiment 2024 oferă o perspectivă valoroasă asupra planurilor, speranțelor și…


0 Comentarii21 Minute

mystery-shopping-mkor

Mystery Shopping: Măsoară cu MKOR dacă promisiunile brandului tău sunt îndeplinite


Mystery Shopping te ajută să vezi dincolo de cifre, oferindu-ți o imagine reală a modului în care sunt îndeplinite promisiunile brandului tău. Află cum MKOR folosește această metodă pentru a măsura și îmbunătăți experiența clienților,…


0 Comentarii15 Minute

leadership-feminin-afaceri-România

În căutarea echilibrului: O analiză a leadershipului feminin în afacerile din România


La MKOR am ales să marcăm Ziua Femeii aducând în prim-plan rolul femeilor în lumea afacerilor și felul în care acestea modelează economia. Și ne-am concentrat asupra româncelor, urmărind evoluțiile din plan local în ultimii trei ani.…


0 Comentarii30 Minute

consumatorul-etic-mama-mileniala-featured

Mamele Milleniale din mediul urban sunt reprezentantele profilului de Consumator Etic în România


În 2024, Consumatorul Etic din România redefinește piața cu decizii de cumpărare responsabile, punând accent pe impactul social, ecologic și moral. Studiul MKOR arată că 38% dintre români își asumă un rol activ în protejarea mediului,…


0 Comentarii17 Minute

studii-satisfactia-clientilor

Cum Poți Utiliza Cercetarea de Marketing Pentru a Evalua Satisfacția Clienților


Evaluarea satisfacției clienților este un proces esențial pentru creșterea afacerii. Află cum un studiu detaliat al satisfacției clienților te poate ajuta să identifici și să îmbunătățești zonele critice ale afacerii tale, crescând astfel…


0 Comentarii32 Minute

echipa-mkor-cercetare

MKOR în 2023 – Anul Parteneriatelor Valoroase în Research


Sărbătorind 11 ani de excelență, MKOR îmbină empatia cu expertiza pentru a oferi soluții de intelligence și dezvoltare strategică prin date. Află mai multe despre studiile noastre impactante, parteneriatele strategice și cum ne străduim să…


0 Comentarii19 Minute