Blogul MKOR – Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

studiul-back-to-school

Studiul Back to School 2019


Am întrebat românii cum se pregătesc pentru începerea școlii, ce cumpărături fac pentru copiii lor care sunt elevi sau preșcolari, de unde și ce sume cheltuiesc. Află aceste informații în studiul Back to School 2019.


0 Comentarii6 Minute

marketing-experiential-storyscaping

Marketingul Experiențial: Cum Ajung Consumatorii să se Îndrăgostească de Branduri?


În ultimii ani, marketingul a cunoscut o serie de transformări menite să pătrundă mai adânc în mintea consumatorului și să îi imprime mesajul dorit astfel încât să declanșeze o decizie de cumpărare. De altfel, campaniile de promovare…


0 Comentarii16 Minute

intelepciunea-multimii-5

Înțelepciunea mulțimii în cercetarea de piață


Deciziile colective, obținute prin agregarea informației în cadrul grupurilor, sunt adesea mai bune decât cele luate individual. Indiferent de pregătirea și expertiza unui singur individ, există avantaje care pot fi exploatate doar prin…


0 Comentarii14 Minute

reputatia-expeditorului-email

Ce este și de ce este importantă reputația expeditorului de email


Reputația expeditorului de email este o politică necesară care asigură livrarea emailurilor. Menține și crește reputația expeditorului de email cu câteva sfaturi practice.


1 Comentariu22 Minute

Digital-Marketing-Trends

Trenduri în Marketingul Digital 2019


Am studiat ce spun cei mai de seamă specialiști din domeniu, ca să n-o faci tu. White-Paperul cuprinde peste 40 de exemple din care să te inspiri.


0 Comentarii9 Minute

feminsm-advertising

Femvertising sau catalizarea feminismului în Marketing


Pătrunderea feminismului în marketing și advertising a dat naștere unui nou termen: femvertising. Femvertising înseamnă advertising adresat femeilor, abordând teme feministe. Brandurile încorporeză mesaje feministe în strategia lor și se…


2 Comentarii23 Minute

mkor-stirile-pro-tv

Studiul Digital Fashion Consumer Trends, în presa românească


Raportul Digital Fashion Consumer Trends a fost deja preluat de publicațiile mass-media, precum Pro Tv, Ziarul Financiar, Wall Street, GPeC sau Europa Fm.


0 Comentarii10 Minute

studiu-satisfactia-angajatilor

Satisfacția angajaților – primul pas către satisfacția clienților


Angajații fericiți, satisfăcuți, care se simt integrați în cadrul companiei și care se identifică cu munca lor vor da rezultate mult mai bune, și nu o vor face doar din obligație. Pe scurt, clienții fericiți merg mână în mână cu angajații…


0 Comentarii12 Minute

digital-fashion-consumer-trends-report-2019

Studiul Digital Fashion Consumer Trends 2019


Studiul prezintă o analiză comparativă a direcțiilor de dezvoltare a retailului clasic și a celui online. Studiul cuprinde și o analiză, în premieră, a tendințelor digitale experimentate de către cosumatori.


0 Comentarii15 Minute

native-advertising-ce-este

De ce să folosești Native Advertising? Sfaturi practice.


Oamenii s-au săturat de publicitate prezentă la fiecare pas și au învățat să o ignore. Native Advertising depășește cu ușurință această barieră.


0 Comentarii17 Minute