Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

cercetare-referendum

Cercetare despre luciditate. Ce cred adolescenții despre referendum


O lecție de luciditate în iureșul referendumului, vine din partea unui adolescent în vârstă de 16 ani. Matei Manță a observat cum cei din jurul său (adulții) au păreri diferite și a decis să afle care este părerea semenilor săi (minorii)…


0 Comentarii8 Minute

measure-workforce-potential

Află care este potențialul Forței de Muncă pentru businessul tău


Ca un business să funcționeze are nevoie de oameni care să îl susțină și să îl dezvolte. Așadar, o companie în creștere este o companie care angajează și care dezvoltă o echipă de oameni dedicați.


0 Comentarii10 Minute

mkor-team-6

Cum este să lucrezi la MKOR


Ne place să credem că MKOR nu are angajați (bine, doar la ITM), ci o echipă. Clienții MKOR întotdeauna au fost mulțumiți de rezultatele livrate, implicit de munca echipei. Pentru a ne asigura că dăm tot ce este mai bun într-un proiect,…


0 Comentarii5 Minute

experienta-consumatorului

Experiența Consumatorului în Digital


În momentul în care consumatorii decid ce produs sau serviciu să folosească, cum fac această alegere? Publicitatea cu siguranță are un cuvânt de spus în această decizie, însă nu este suficientă pentru a delimita produse și servicii…


0 Comentarii15 Minute

branduri-ambasador-ghid

Branduri Ambasador ale României


Ghidul Ambsadorilor Brandului de Țară este un instrument util pentru cei care doresc să se extindă peste granițe și doresc să învețe de la cei mai buni. Ghidul folosește o serie de indicatori pentru a măsura popularitatea brandurilor și…


0 Comentarii3 Minute

impactul-studiilor-de-piata

Impactul Studiilor de Piață în Companiile din România


Studiile de piață, susțin liderii a trei sferturi din companiile din România, îi ajută să găsească răspunsurile întrebărilor pe care le au despre clienți și mediul competițional, în general.


0 Comentarii6 Minute

automatizare-job

Automatizarea, digitalizarea și robotizarea sunt îmbrățișate de liderii de business din România


Conform unui studiu recent realizat de MKOR, în care au fost chestionați peste 150 de lideri de afaceri din România, dintr-o gamă largă de industrii, impactul așteptat este unul pozitiv (90% dintre respondenți). Impactul digitalizării,…


0 Comentarii11 Minute

fashion-route-corina

MKOR la Fashion ROute 2018: Românii cumpără 90% haine din import


MKOR a participat pentru al doilea an consecutiv la Fashion ROute, eveniment dedicat retailului de fashion și organizat de către Wall-Street.ro. Află insighturi despre producție, importuri și exporturi, dar și despre piața de fashion din…


0 Comentarii8 Minute

cercetare-calitativa-research

Importanța Cercetării Calitative pentru Dezvoltate Sustenabilă în anul 2019


Metodele calitative sunt mai ușor de aplicat și uneori chiar mai accesibile ca preț pentru că nu necesită un eșantion mare. Marketerii și antreprenorii pot folosi metodele calitative pentru a realiza studii de piață, în urma cărora pot…


0 Comentarii20 Minute

email-marketing-gdpr

Sfaturi practice: Email Marketing în conformitate cu GDPR


În conformitate cu noile schimbări legislative aduse de GDPR, compania ta va trebui să își adapteze și procedura de trimitere a emailurilor către abonați. Îți oferim o serie de sfaturi concrete despre ce poți face pentru ca newsletterul…


0 Comentarii16 Minute