Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

Studiu-Black-Friday-2023-Romania

Studiu MKOR: Românii își fac bugete fixe de Black Friday în 2023, pe fondul crizei


În 2023, românii se pregătesc pentru Black Friday 2023 cu pragmatism, având în vedere perioada de fluctuații economice și de incertitudini. Conform studiului MKOR „Cumpărăturile de Black Friday în 2023”, 6 din 10 români au în plan să…


0 Comentarii8 Minute

magazinul-viitorului-8

Studiu Retail: Ce Cred Românii în 2023 despre Magazinul Viitorului


Românii își doresc produse și servicii mai calitative într-un magazin care folosește tehnologia pentru a facilita accesul la aceste produse și servicii, precum și pentru a oferi o experiență de utilizare memorabilă


0 Comentarii18 Minute

impactul-utilizarii-ai-in-cercetarea-de-marketing-1

Impactul utilizării AI (Inteligența Artificială) în Cercetarea de Marketing


Inspirându-ne din ideea de a folosi tehnologii emergente în cercetare, am implementat un script personalizat pentru a folosi ChatGPT4 în Google Sheets. Această metodă de analiză și categorisire a datelor cu ajutorul AI ne-a permis să…


0 Comentarii25 Minute

monitorizeaza-notorietarea-brandului

Cum se fac studiile de brand tracking a notorietății la MKOR


Studiile de notorietate de brand tracking sunt instrumente esențiale pentru afaceri și profesioniștii din domeniul marketingului, deoarece furnizează date și informații importante pentru luarea de decizii de business într-un mod care…


0 Comentarii14 Minute

brand-tracking-campanii

Cum să faci Brand Tracking – Monitorizarea și Îmbunătățirea Notorietății Brandului


Măsurarea notorietății brandului (Brand Tracking) este procesul de analiză a gradului în care un Brand este Recunoscut și Perceput. De ce ai nevoie de măsurarea notorietății brandului ca să-ți crești afacerea..?


0 Comentarii16 Minute

studiu-brand-tracker-notorietate-brand

Ce este brand tracking-ul și de ce ai nevoie de măsurarea notorietății brandului ca să-ți crești afacerea


Măsurarea notorietății brandului (Brand Tracking) este procesul de analiză a gradului în care un Brand este Recunoscut și Perceput. De ce ai nevoie de măsurarea notorietății brandului ca să-ți crești afacerea..?


0 Comentarii14 Minute

cover-raport-diversitate-companii-2023

Studiu MKOR: Diversitatea și incluziunea în organizațiile românești din perspectiva angajaților 2023


Al treilea studiu despre D&I din România din perspectiva angajaților. Accesează gratuit raportul realizat de MKOR Consulting și Carta Diversității din România.


0 Comentarii22 Minute

cum-lucram-mkor

Cum este să lucrăm împreună în MKOR


Noi, la MKOR, credem foarte mult în efectul de sinergie al echipei. Împreună putem să asigurăm cel mai înalt nivel de calitate a datelor colectate și a analizelor derulate.


0 Comentarii9 Minute

Leon-MKOR-Bootcamp-Tribul-Antreprenorilor

Leon, copil de MKOR: 3 Lecții de viață și de business


După ce am participat la ambele ediții de până acum ale bootcampului Tribul Antreprenorilor, Cosmin l-a invitat pe Leon la podcastul cu același nume. Au avut parte de o discuție autentică, presărată cu momente de înțelepciune ale…


0 Comentarii8 Minute

digitalizare-companii-romania

Studiu MKOR Business Sentiment: Digitalizarea IMM-urilor din România


Digitalizarea afacerilor a devenit esențială pentru a rămâne competitiv pe piață și pentru a îmbunătăți eficiența și productivitatea companiilor. Ne-am propus să înțelegem care este abordarea business-urilor mici și mijlocii privind…


0 Comentarii7 Minute