Nouă, la MKOR, ne plac provocările și ideea de a ne depăși limitele este mantra agenției. Oferim clienților noștri atenție și dedicare profesională. Credem că numai împreună putem crește.


Abordăm cu profesionalism cerințele clienților și venim cu propuneri și soluții care conduc spre rezultate. Pentru noi fiecare client este unic și primește atenția cuvenită. Cu fiecare proiect, încercăm să aducem un element de noutate și să ne perfecționăm. Considerăm că așa putem fi într-adevăr relevanți.

De la începutul anului 2017 până în prezent, am lucrat cu drag la o serie de studii, iar astăzi vă prezentăm patru dintre acestea. Suntem atenți la teoria din cărți, dar nu uităm de ultimele trenduri, suntem creativi și ascultăm cu atenție nevoile clienților noștri.

Diversitatea businessurilor pe care le-am abordat arată versatilitatea și adaptabilitatea specialiștilor noștri. Avem capacitatea de a aborda atât start-up-uri, cât și să colaborăm cu businessuri experimentate. În ultimele luni am dezvoltat strategii de marketing, am studiat piața în căutarea de oportunități, ne-am uitat cât de atractivi sunt anumiți angajatori și am măsurat notorietatea brandurilor.

site-legoteca

Strategie de Marketing – Legoteca

Proiectul Legoteca ne este foarte drag datorită oamenilor implicați, dar și pentru provocarea profesională pe care ne-a adus-o. Deoarece am abordat un nou business, strategia de marketing a fost foarte cuprinzător realizată, astfel că a inclus strategia de vânzări, brandingul, cât și website-ul. Elementul de noutate pentru noi a fost conceperea website-ului.

Pe lângă aspect, specialiștii noștri au acordat atenție sporită și condițiilor tehnice precum optimizarea SEO, mobile friendly, sau uzabilitate (UX). Astfel, ne-am asigurat că prezența businessului în mediului online va fi una productivă și va genera conversii.
Mai multe despre rezultatele furnizate clienților Legoteca poți afla aici.

studiu-de-piata-beautyStudiu de Oportunitate – Salon de Înfrumusețare

Piața de beauty nu ne este străină în totalitate. În decursul anului 2016, am realizat două studii proprii care au vizat acest tip de piață: Studiul Pietei de Fashion Retail București și Studiul Pieței Online de Fashion Din România.

Însă spre deosebire de nișa de fashion, cea de beauty își are specificul ei, iar noi am reușit să îl surprindem.

Studiul de oportunitate a avut ca obiectiv identificarea locațiilor optime pentru deschiderea unui nou concept de salon de înfrumusețare în București, cât și identificarea provocărilor și oportunităților specifice pieței de beauty.

employer-branding

Studiu de Employer Branding – Romania’s Favorite Employers

Munca depusă în acest proiect a fost intensă, dar cu rezultate pe măsură. Romania’s Favorite Employers cu siguranță a fost unul din proiectele care au solicitat tenacitatea și atenția la detalii a specialiștilor noștri.

Studiul „Romania’s Favorite Employers” constă  într-o diagnoză completă pentru 220 de companii din România, companiile optând pentru rapoarte personalizate din care au aflat poziția brandului propriu de angajator, în raport cu principalii competitori sau cu întreaga industrie.

„Romania’s Favorite Employers” a vizat:

  • 220 de companii analizate în detaliu;
  • 16 industrii;
  • 20 de orașe;
  • 20 de criterii de analiză personalizată pentru fiecare companie;
  • 2 competitori analizați în detaliu pentru fiecare angajator.

studiu-notorietate-brand

Studiu de Notorietate – Brand de Pui

Studiul de Notorietate a vizat un brand românesc de pui, cu începuturi încă din perioada comunistă. În prag de rebranding, rezultatele cercetării i-au ajutat pe specialiștii cu care am colaborat să înțeleagă preferințele românilor în ceea ce privește consumul de carne de pui, în special al mărcii vizate.

Iată ce spun creativii de la Dums Design despre colaborarea cu noi:

Colaborarea cu MKOR a fost o experiență deosebită, încă de la primul contact am beneficiat de promptitudine, flexibilitate și profesionalism, prezentate cu o atitudine caldă și prietenoasă. Colaborarea noastră ne-a adus mai mult decât speram și ne-a ridicat nivelul așteptărilor pe viitor. În două cuvinte: Underpromise – Overdeliver.

Afacerea ta are nevoie de un studiu pentru a fi lansată sau pentru a crește?

Acestea sunt proiectele la care am lucrat în ultima perioadă, însă experiența noastră este mult mai vastă. Te invităm să arunci o privire peste portofoliul studiilor efectuate pentru clienți și peste secțiunea de Studii Proprii.

În prezent lucrăm la proiecte de impact pentru clienți și dezvoltăm noi studii proprii. Dacă dorești să te ținem la curent cu evoluția lor, abonează-te la newsletter!

Dacă ai nevoie de dedicarea specialiștilor noștri, te așteptăm la o cafea să discutăm pe larg despre tipul de studiu care se potrivește stadiului și tipului de afacere pe care o manageriezi. Contactează-ne și noi îți vom răspunde în cel mai scurt timp!