Colaborarea MKOR Consulting cu Inspire Group a constat într-un amplu Studiu de Employer Branding, cu scopul de a oferi angajatorilor din România o imagine de ansamblu asupra pieței forței de muncă.

Studiul „Romania’s Favorite Employers” constă într-o diagnoză completă pentru 220 de companii din România, din punct de vedere al notorietății ca angajator.

Companiile analizate în cadrul studiului au putut opta pentru rapoarte personalizate, din care au aflat poziția brandului propriu de angajator, în raport cu principalii competitori sau cu întreaga industrie.

employer-branding-report
Studiul „Romania’s Favorite Employers” a venit în ajutorul angajatorilor de pe piața muncii din România, ajutându-i să înțeleagă:

  • În ce măsură sunt cunoscute companiile lor de către potențialii angajați;
  • Cât de atractivă este compania lor din perspectiva persoanelor care își caută un loc de muncă;
  • Ce atribute au impact asupra respondenților atunci când aleg un angajator;
  • Ce beneficii sunt considerate importante atunci când este evaluat un potențial angajator;
  • Punctele forte și punctele slabe ale companiei lor în comparație cu industria și companiile de top;
  • Cele mai eficiente canale de comunicare pentru angajați;
  • Canalele de comunicare preferate de către potențialii angajați;
  • Așteptările salariale ale segmentului de entry-level;
  • Intenția de a părăsi țara pentru a lucra în străinătate.

„Romania’s Favorite Employers” a vizat:

  • 220 de companii analizate în detaliu;
  • 16 industrii;
  • 20 de orașe;
  • 20 de criterii de analiză personalizată pentru fiecare companie;
  • 2 competitori analizați în detaliu pentru fiecare angajator.

profilul-respondenti
Valoarea adăugată a studiului constă în informații privind:

  • Aprecierea propriei companii pe baza criteriilor de evaluare;
  • Comparația cu media industriei în care activează compania (benchmarking);
  • Comparația cu companiile de top.

Studiul a fost dezvoltat cu ajutorul a 30 de departamente de resurse umane din companii de top. Eșantioanele reprezentative au fost definite în funcție de sex, vârstă, ocupație, educație, mărimea și activitatea principală a companiilor.

Dacă considerați util studiul și doriți să aflați mai multe informații cu privire la acesta sau doriți un studiu de Employer Branding personalizat, nu ezitați să ne contactați, iar noi vă vom răspunde numaidecât.

Piaţa vizată:

  • România

Metodologie utilizată:

  • interviu online (CAWI)

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 impactează piața muncii la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.

De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.