MKOR Consulting a conceput strategia de marketing pentru lansarea unui nou business adresat activităților pentru copii – Legoteca. Aceasta a fost foarte cuprinzător realizată, astfel că a inclus un studiu de piață, strategia de vânzări, branding, cât și dezvoltarea și lansarea website-ului.

strategie-de-marketing-legoteca

Strategia de Marketing & Vânzări

Strategia de Marketing pentru Legoteca a abordat o scurtă analiză a pieței, a competitorilor. Această etapă a avut ca obiectiv identificarea cererii în piață pentru astfel de servicii, precum și prețurile practicate de ceilalți jucători.

Strategia de marketing a cuprins recomandări formulate având în vedere competitorii, trendurile Google, analiza SWOT și analiza generală a pieței de profil. Acestea au cuprins o varitate generoasă de instrumente de marketing, utilizate pentru dezvoltarea planului de marketing.

Branding & Website

Prezența în mediul online este un must have pentru oricine își dorește să ajungă mai aproape de clienții săi, mai cu seamă pentru o afacere proaspăt lansată.

În acest sens, agenția noastră a gândit și realizat un website care să răspundă nevoilor clienților Legoteca. Abordarea designului a fost una aerisită și jucăușă, în ton cu brandul.

Pe lângă aspect, specialiștii noștri au acordat atenție sporită și condițiilor tehnice precum optimizarea SEO, mobile friendly, sau uzabilitate (UX). Astfel, ne-am asigurat că prezența businessului în mediului online va fi una productivă și va genera conversii.

Website prezentare Legoteca

Legoteca furnizeză ateliere de construcții LEGO și robotică pentru copii cu vârste între 4 și 14 ani. Pe lângă atelierele pe care le susțin în zona Ilfov, Legoteca va pune la dispoziție și posibilitatea includerii și livrării activităților în cadrul taberelor desfășurate de terțe părți, pe teritoriul României.

Despre Legoteca

Legoteca este o mică afacere bazată pe ateliere Lego, înființată de părinți de pitici pasionați de Lego. După ce au observat cum copiii sunt atrași de piesele mici și colorate, au decis să ofere această bucurie cât mai multor copii, sub forma unor ateliere educative.

Piaţa vizată:

  • București-Ilfov

Metodologie utilizată:

  • Desk research
  • Observație online
  • Dezvoltare trategie de marketing
  • Dezvoltare website

Website: