În cadrul colaborării cu Sun Plaza, MKOR Consulting a derulat un studiu privind comportamentul consumatorilor pentru a identifica cele mai apreciate moduri de petrecere a timpului liber.

studiu-consumatori-activitati

Cercetarea a constat în două etape, una oferind informații despre clienții mallului, iar cealaltă reprezentând o analiză a formelor de petrecere a timpului liber pe care consumatorii le adoptă sau pe care și le-ar dori, atunci când vizitează un mall.

Studiu de segmentare geografică

Studiul a cuprins o cercetare în interiorul mall-ului, constând în chestionarea unui eșantion reprezentativ aleator, format din vizitatorii centrului comercial.

Studiu de consumator: modalități de petrecere a timpului în mall

Scrisoare_recomandare_MKOR_sun_plazaAbordarea folosită în acest studiu a constat în identificarea preferințelor consumatorilor în ceea ce privește activitățile de de petrecere a timpului liber în mall.

Cercetarea a avut ca obiective stabilirea modurilor preferate ale consumatorilor de a-și petrece timpul în mall în general și identificarea unor noi oportunități de dezvoltare pentru mall.

Despre Sun Plaza

Sun Plaza este centrul de retail dominant din zona de sud a Bucureștiului, cu o suprafață construită de 208.000 mp, aflându-ne în proprietatea S IMMO AG și administrarea CBRE România. Sunt un centru de tipul “all inclusive”, cu un mix echilibrat de retail, găzduind peste 170 de magazine și spații de petrecere a timpului liber, precum cafenele, cinematograf, centre de bowling și biliard, locuri specializate destinate copiilor și un food court generos.

Piața vizată:

  • București

Metodologia utilizată:

  • desk research
  • chestionare aplicate online (CAWI)
  • chestionare aplicate față-în-față (CAPI)

Website:

Recomandare:

Rapoartele finale au surprins concluziile detaliate ale cercetărilor, iar recomandările ne-au ajutat să dezvoltăm strategiile de marketing și comunicare în concordanță cu nevoile publicului nostru țintă. Recomandăm cu căldură serviciile MKOR și ne dorim colaborări viitoare cu aceștia.

– Cristina Costăchescu, Marketing Manager Sun Plaza