În cadrul colaborării cu Sun Plaza, MKOR Consulting a derulat două studii privind comportamentul consumatorilor (vizitatorii proprii, respectiv ale altor centre comerciale concurente) pentru a identifica cele mai apreciate moduri de petrecere a timpului liber ale acestora.

studiu-consumatori-activitati

Satisfacția vizitatorilor Sun Plaza

Cercetarea a constat în două etape, una oferind informații despre clienții mallului, iar cealaltă reprezentând o analiză a formelor de petrecere a timpului liber pe care consumatorii le adoptă sau pe care și le-ar dori, atunci când vizitează un mall.

Studiul a cuprins o cercetare în interiorul mall-ului, constând în chestionarea unui eșantion reprezentativ aleator, format din vizitatorii centrului comercial.

Studiu de consumator: modalități de petrecere a timpului în mall

Abordarea folosită în acest studiu a constat în identificarea preferințelor consumatorilor în ceea ce privește activitățile de de petrecere a timpului liber în mall.

Cercetarea a avut ca obiective stabilirea modurilor preferate ale consumatorilor de a-și petrece timpul în mall în general și identificarea unor noi oportunități de dezvoltare pentru mall.

Despre Sun Plaza

Sun Plaza este centrul de retail dominant din zona de sud a Bucureștiului, cu o suprafață construită de 208.000 mp, aflându-ne în proprietatea S IMMO AG și administrarea CBRE România. Sunt un centru de tipul “all inclusive”, cu un mix echilibrat de retail, găzduind peste 170 de magazine și spații de petrecere a timpului liber, precum cafenele, cinematograf, centre de bowling și biliard, locuri specializate destinate copiilor și un food court generos.

Piața vizată:

  • București

Metodologia utilizată:

  • desk research
  • chestionare online (CAWI)
  • chestionare față-în-față (CAPI)

Website:

Recomandare:

Scrisoare_recomandare_MKOR_sun_plaza

Rapoartele finale au surprins concluziile detaliate ale cercetărilor, iar recomandările ne-au ajutat să dezvoltăm strategiile de marketing și comunicare în concordanță cu nevoile publicului nostru țintă. Recomandăm cu căldură serviciile MKOR și ne dorim colaborări viitoare cu aceștia.

– Cristina Costăchescu, Marketing Manager Sun Plaza

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 impactează comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.

De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.