Imagine TACT a efectuat, cu ajutorul MKOR Consulting, un studiu de identificare a trendurilor în Marketing în 2017. De atunci, MKOR a mai publicat încă două ediții ale studiului, pe care le puteți descărca gratuit din secțiunea Studii Proprii.

În cadrul acestuia, am explorat ultimele tendințe care influențează marketingul, astfel încât agenția de publicitate (ATL și BTL) Imagine TACT să răspundă nevoilor clienților lor cu cele mai relevante soluții.

trendStudiul s-a concentrat pe analiza evoluției noilor tehnologii care modelează marketingul și pe identificarea exemplelor de bune practici.

Studiul a prezentat o serie de megatrenduri, care la rândul lor conțin trenduri explicate prin prisma importanței și a influenței lor în marketing.

Raportul a avut o componentă substanțială de benchmarking, unde au fost prezentate exemple de soluții BTL implementate de companiile de succes cu profil asemănător.

Piața vizată:

  • România
  • Internațional

Metodologie:

  • desk research

Despre Imagine Tact

Imagine Tact este un furnizor de servicii şi produse de publicitate şi relaţii publice, în formulă completă: analiză – strategie – creaţie – producţie.

Testimonial Virgil Pașca (director Imagine Tact)

Noile tehnologii continuă să schimbe viețile tuturor în fiecare zi. Din ce în ce mai surprinzătoare și cu o viteză de schimbare fulgerătoare, aceste tehnologii deschid noi oportunități de abordare în marketing. Dacă nu exploatăm oportunitățile la timpul lor, putem clipi si brandul deja a ratat șansa de a fi remarcat! MKOR a reușit să surprindă cu succes aceste trenduri într-un studiu complex și foarte aplicat, în același timp. Știu că am făcut alegerea potrivită în a lucra împreună, atât pentru rezultatele pe care acest studiu ne-a ajutat să le obținem, dar și pentru că o cunosc pe Corina de mulți ani.

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 impactează strategiile de marketing la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de marketing & research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.

De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.