Imagine TACT a efectuat, cu ajutorul MKOR Consulting, un studiu de identificare a trendurilor în Marketing în 2017.

În cadrul acestuia, am explorat ultimele tendințe care influențează marketingul BTL anul acesta, astfel încât Imagine TACT să răspundă nevoilor clienților lor cu cele mai relevante soluții.

studiu-trenduri

trendStudiul s-a concentrat pe analiza evoluției noilor tehnologii care modelează marketingul și pe identificarea exemplelor de bune practici.

Studiul a prezentat o serie de megatrenduri, care la rândul lor conțin trenduri explicate prin prisma importanței și a influenței lor în marketing.

Raportul a avut o componentă substanțială de benchmarking, unde au fost prezentate exemple de soluții BTL implementate de companiile de succes cu profil asemănător.

Piața vizată:

  • România
  • Internațional

Metodologie:

  • desk research

Website

Testimonial Virgil Pașca (director Imagine Tact)

Noile tehnologii continuă să schimbe viețile tuturor în fiecare zi. Din ce în ce mai surprinzătoare și cu o viteză de schimbare fulgerătoare, aceste tehnologii deschid noi oportunități de abordare în marketing. Dacă nu exploatăm oportunitățile la timpul lor, putem clipi si brandul deja a ratat șansa de a fi remarcat! MKOR a reușit să surprindă cu succes aceste trenduri într-un studiu complex și foarte aplicat, în același timp. Știu că am făcut alegerea potrivită în a lucra împreună, atât pentru rezultatele pe care acest studiu ne-a ajutat să le obținem, dar și pentru că o cunosc pe Corina de mulți ani.