În contextul unei piețe dinamice, Spring Harghita a dorit măsurarea unor indicatori legați de notorietatea brandului său din piața de apă îmbuteliată din România, precum și pentru a afla care este profilul consumatorilor săi.

Astfel, cu ajutorul MKOR Consulting, Spring Harghita a derulat un studiu despre obiceiurile de consum de apă în rândul românilor.

coperta studiu consumatori apa
Coperta studiului

Cercetarea MKOR este reprezentativă la nivel național

Studiul a fost derulat prin metoda sondajului de opinie online (CAWI), pe un eșantion de N = 1,067 respondenți, reprezentativ național, pe criterii de distribuție geografică (regiuni de dezvoltare, mediul urban și rural), gen și interval de vârstă.

Respondenții au fost distribuiți reprezentativ pe criterii de gen (51% femei, 49% bărbați), vârstă (20-64 de ani) și distribuție geografică (regiuni de dezvoltare), respectiv mediul urban și rural (57%, respectiv 43%), conform datelor disponibile la INS în luna mai 2018. Respondenții fac parte din panelul de consumatori MKOR.

Analiza realizată a avut în vedere patru segmente diferite de consumatori, în funcție de intensitatea interacțiunii lor cu Spring Harghita: heavy-users, potential-users, ex-users și non-users (cu identificarea motivelor care stau în spatele reticenței manifestate față de brand).

Despre Mineral Quantum

Mineral Quantum a luat ființã în anul 1997 și a început activitatea de producție în luna decembrie a anului 1998, fiind o societate exclusiv privatã și având ca obiect de activitate exploatarea resurselor și îmbutelierea apei minerale naturale. Îmbutelierea se realizează  sub marca SPRING HARGHITA (marca înregistrată). Sediul firmei se află în comuna Sâncrăieni, județul Harghita.

Piața vizată:

  • România

Metodologia utilizată:

  • Sondaj de opinie online (CAWI)

Website: