Din dorința de a-și consolida strategia de Employer Branding, compania globală British American Tobacco (BAT) a colaborat cu specialiștii MKOR. Rezultatele colaborării au oferit informații relevante managementului din cadrul companiei și astfel au contribuit la poziționarea strategică în calitate de angajator.

Testarea unor noi concepte de Employer Branding

Colaborarea cu BAT România a constat în organizarea și derularea unui Focus Grup cu scopul de a testa noi concepte de Employer Branding.

MKOR a recrutat participanții la focus grup conform profilului solicitat, tineri milleniali cu diverse caracteristici specifice potențialilor candidați în cadrul companiei BAT.

Participanții au fost expuși la o serie de concepte de Employer Branding și apoi au fost invitați într-un cadru prietenos, dar structurat în același timp, să le evalueze.

Ulterior, răspunsurile participanților la focus-grup au fost coroborate, analizate și prezentate într-un raport ușor de parcurs.

Creșterea atractivității ca angajator

Concluziile raportului realizat de MKOR Consulting au oferit informațiile de care șefii de departament aveau nevoie pentru a alege conceptul potrivit și pentru a asigura succesul noii campanii de recrutare.

Despre BAT

British American Tobacco Top Employer
B.A.T. este certificat de către Top Employers Institute

British American Tobacco (BAT) Romania este lider pe piața românească în producția de țigarete. Compania British American Tobacco Romania a fost decernată cu premiul Top Employers Romania, clasând-o printre cei mai doriți angajatori din țară.

Piața vizată

  • România, București

Metodologia utilizată

Website

Chestionar satisfacție client

testimonial-focus-grup-bat

Contactează-ne pentru propriul proiect

Indiferent că dorești să obții informații printr-un focus grup sau orice alt tip de cercetare calitativă, suntem aici pentru a te ajuta. Împreună vom alege cea mai bună metodologie pentru proiectul tău de cercetare.

Folosește formularul de mai jos pentru a intra în contact cu noi, specialiștii MKOR au experiența necesară pentru a dezvolta orice business.

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 impactează piața muncii la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.

De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.