Colaborarea MKOR Consulting cu Beck et al. a rezultat în dezvoltarea unor studii de caz pentru proiecte relevante. Acestea ilustrează beneficiile oferite de serviciile jucătorului din tehnologie din Cluj-Napoca, prin analiza performanțelor companiilor client. Datorită abordării practice inerente, studiile de caz reprezintă un instrument foarte util pentru marketing, comunicare și vânzări.

Studiile de caz realizate de noi s-au adresat clienților din domenii foarte diferite, care au beneficiat de serviciile Beck et al pentru digitalizarea proceselor (JobRouter) și a fluxului de documente (DocuWare), și ale căror performanțe s-au îmbunătățit vizibil și, mai ales, măsurabil.

Studii de Caz pentru Ilustrarea Performanțelor

invoicing-case-study
Preview Studiu de Caz

Pentru realizarea studiilor de caz, consultanții MKOR au realizat interviuri în profunzime cu clienții finali, derulate față în față, la sediile acestora din București, Alba-Iulia, Târgu-Mureș și Cluj-Napoca.

Interviurile au vizat persoanele din conducere și pe cei direct implicați în proiectele implementate împreună cu Beck et al.

În final, studiile de caz s-au concretizat într-o serie de materiale de marketing, comunicare și vânzări bilingve (română și engleză):

  • Broșură de prezentare (mini-raport de audit);
  • Infografic cu sinteza Provocărilor, Beneficiilor și Rezultatelor Concrete, la o perioadă de 1-2 ani de la începerea colaborării;
  • Comunicat de presă cu cele mai interesante date din studiul de caz.

Materialele sunt folosite cu succes în vânzările directe, dar și în acțiuni de marketing, fiind promovate la evenimente, în reviste de specialitate și pe propriul website.

Exemple de Studii de Caz

În urma colaborării cu MKOR Consulting, Beck et al. a obținut mai multe studii de caz relevante pentru portofoliul său, care reflectă profesionalismul și performanța serviciilor pe care le oferă:

Obiectivele Studiilor de Caz

Studiile de caz au un set propriu de obiective, ce pot fi sumarizare cu un Client Journey, de la probleme la soluții și rezultate măsurabile. Pe scurt, ele pot fi structurate astfel:

  • Provocări inițiale
  • Soluțiile propuse de Beck et al.
  • Implementare (inclusiv dificultăți întâmpinate)
  • Detalii ale colaborării
  • Rezultate
  • Beneficii
  • Perspective de viitor

Despre cercetare

Piața vizată: România

Metodologie: Calitativă (interviuri în profunzime)

Abordare:

  • Editarea grafică a studiului de caz
  • Copywriting pentru materialele de marketing și vânzări
  • Redactare conținut comunicat de presă

Despre Beck et al.

Beck et al. Services este o companie axată pe proiecte şi oferă servicii complete de IT. Compania operează la nivel internațional, cu locații în Germania, Elveția, România, Brazilia şi Singapore. Compania este prezentă la nivel global din 1989, iar în România activează din 2005. Aceasta reprezintă un partener de încredere pentru clienții săi, oferind consultanță, implementare și suport în procesul de accelerare a transformării digitale.

Apreciere pe măsura serviciilor

testimonial-becketalservices

Contactează-ne pentru proiectul tău

În ceea ce privește studiile de caz, ne place atât de mult să le realizăm pentru că se concentrează pe partea plină a paharului. Discuția pornește într-adevăr de la provocări, dar se continuă cu soluții și rezultate măsurate în timp, ceea ce face ca aceste interviuri să fie printre preferatele noastre.

Așa că, dacă simți că vrei să afli o mulțime de lucruri de la clienții tăi actuali sau potențiali, dar nu știi cum, ne ocupăm noi! 🙂

În orice colaborare pe care o avem, garantăm că:

  • Vom alege metodologia potrivită pentru a atinge obiectivele tale,
  • Vom derula proiectul la un înalt nivel de calitate,
  • Rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările.

Dă-ne un semn! Suntem la numai un video-call distanță. 🙂

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 impactează comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.

De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.