MKOR Consulting a realizat pentru restaurantul 14th Lane un studiu de oportunitate pe piața din București. Studiul a avut ca obiectiv identificarea posibilităților de dezvoltare, pornind de la analiza și înțelegerea preferințelor consumatorilor privind luarea mesei în oraș.

14THLANE este un restaurant deschis în cadrul centrului de afaceri The Bridge care propune clienților săi conceptul de Food Hall, aducând sub același acoperiș o vastă paletă culinară, de la burgeri, pizza și salate, la bucătăria asiatică și cea mediteraneană.

În prezent, restaurantul este perceput de clienții săi mai degrabă ca o locație în care ar lua masa exclusiv la prânz, când este frecventat de angajații companiilor ce-și au sediul în zonă.

Investitorii restaurantului doresc să atragă clienți și în timpul weekend-ului, dar și pentru ieșirile de seară în oraș.

Studierea obiceiurilor de consum ale clienților de restaurant

studiu-restaurant-14thlane
Cercetare Restaurant 14TH Lane

Astfel, MKOR a realizat o cercetare de piață pentru 14THLANE, având drept obiective:

  • identificarea obiceiurilor de consum ale bucureștenilor, în ceea ce privește luarea mesei în oraș;
  • identificarea mix-ului optim de servicii pe care le poate oferi restaurantul, pornind de la preferințele consumatorilor;
  • identificarea profilului clienților pentru noul restaurant, astfel încât să poată fi realizată o bună targetare a acestora.

De asemenea, au fost urmărite principalele canale de informare utilizate de consumatori, când se află în căutarea unei locații pentru servirea mesei în oraș.

Concluziile sondajului de opinie

analiza-clienti-restaurant
Cum aleg bucureștenii restaurantul

Experiența plăcută anterioară este cel mai important criteriu de selecție a restaurantului atunci când decid să ia masa în oraș.

Atunci când caută informații despre un restaurant prima sursă de încredere la care apelează majoritatea respondenților este opinia și recomandările cunoscuților.

Pe lângă aceasta, partenerii de viață sunt principalii influenceri pentru alegerea locului unde iau masa în oraș.

Toate cele de mai sus demonstrează că impresia lăsată clienților este cea mai importantă carte de vizită și factor cheie de succes pentru succesul unui restaurant.

În urma studiului de oportunitate desfășurat de MKOR, managementul a obținut informații relevante și concrete privind poziționarea strategică pe piața bucureșteană, întâmpinându-și clienții pe măsura nevoilor lor. De asemenea, prin aflarea profilului consumatorilor, aceștia își pot targeta eficient eforturile de marketing, rezultând în clienți pe termen lung și costuri scăzute de publicitate.

Piața vizată

  • România, București

Metodologia utilizată

Website