Primul pas al VidaXL în România a avut loc alături de MKOR, printr-un studiu de piață în vedere deschiderii unui contact center. Pentru următorul pas, cel de extindere, Vida XL ne-au devenit clienți din nou, de asemenea pentru un proiect strategic.

Te invităm să citești despre ambele proiecte de cercetare pe care le-am implementat, folosind linkurile următoare:

Oportunitatea de a intra pe piața de retail din România

MKOR Consulting a efectuat un studiu de piață, în principalele 5 orașe din țară, pentru lansarea Vida XL în România.

O extindere sănătoasă este bazată pe cunoașterea pieței în care un business dorește să activeze. Atunci când managementul companiei a decis deschiderea unui nou centru în România, a decis de asemenea și efectuarea unui studiu de piață, cu ajutorul MKOR Consulting.

studiu-de-piata-vida-xl

Analiza pieței muncii

Studiul de piață întreprins cu ajutorul nostru a oferit o perspectivă complexă și completă, printr-o analiză a pieței celor mai mari 5 orașe din România (din punctul de vedere al viitorului angajator).

Analiza noastră a vizat piețele din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Sibiu, urmărind anumiți indicatori, relevanți pentru luarea unei decizii strategice informate.

website-vida-xl-romania
Website Vida XL Romania

Informațiile din studiul de piață efectuat au vizat disponibilitatea forței de muncă calificate, a vorbitorilor de limbi “exotice” (norvegiană, olandeză, finlandeză, etc.), precum și planurile de dezvoltare ale fiecărei regiuni pentru următorii 5 ani.

Concluzie

Informațiile rezultate din studiul MKOR au condus Vida XL la decizia de a deschide două  centre de contact în România.

Piața vizată

  • România

Metodologie utilizată

  • analiza de document (desk research)

 


Identificarea locației optime pentru a deschide o fabrică

coperta studiu analiza fabrica

MKOR Consulting a efectuat un studiu de oportunitate, pentru identificarea locației optime pentru a deschide o fabrică de mobilă în România.

Cercetarea de piață

Studiul pe care MKOR Consulting l-a realizat, a venit în ajutorul Vida XL cu informații relevante pentru a identifica locația ideală pentru deschiderea unui nou punct de lucru care va deservi întreaga Europă.

În cercetarea noastră, am ținut cont de o serie de factori relevanți pentru specificul business-ului, analizând date din surse secundare pentru fiecare dintre aceștia. În cadrul acestui studiu am analizat și disponibilitatea forței de muncă pe fiecare zonă de interes.

Vizualizarea oportunităților

Studiul de piață întreprins cu ajutorul nostru a oferit o perspectivă complexă și completă, printr-o analiză a pieței existente, cât și o analiză a factorilor de risc și a oportunităților.

Printre instrumentele folosite în cercetare, am creat o hartă interactivă pentru a ilustra zonele cu potențial pentru deschiderea noii locații Vida XL – o fabrică de mobilă.

Despre Vida XL

Vida XL este un lanț internațional de magazine online, destinate familiei (articole sportive, casă și grădină, etc.).

Piața vizată:

  • România

Metodologie utilizată:

  • desk research

Website:

Testimonial Vida XL:

Raportul final a fost efectuat conform termenilor stabiliți, conform cerințelor noastre. Concluziile și recomandările au evidențiat principalele oportunități din piață, pe baza cărora am continuat dezvoltarea strategică pentru deschiderea noii fabrici de mobilă Vida XL, pe teritoriul României.

– Corina Nicolau, Office Manager