Studiul de notorietate a vizat brandul românesc Pui de Crevedia, cu începuturi încă din perioada comunistă.
În prag de rebranding, rezultatele cercetării i-au ajutat pe specialiștii în branding și comunicare cu care am colaborat să înțeleagă preferințele românilor în ceea ce privește consumul de carne de pui, mărci cunoscute și percepții ale mărcii vizate.
Beneficiind de notorietate în trecut, brandul Pui de Crevedia deține în continuare o recunoaștere a mărcii. Acest aspect a contribuit semnificativ la formularea recomandărilor privind posibile strategii de rebranding.
Obiectivele studiului
Obiectivul principal al studiului a fost măsurarea notorietății brandului de pui, înainte de lansarea conceptului de rebranding. Studiul de notorietate a venit în ajutorul clienților, ajutându-i să înțeleagă asocierile cu brandul — pozitive și negative — și a oportunităților ce reies din aceste asocieri.
Notorietatea a fost analizată cu întrebări de brand recall, asistate și spontane, care au ajutat la o mai bună determinare a succesului procesului de rebranding.
Cercetarea a surprins obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor de carne de pui, interacțiunea cu brandul, opinii despre brand, asocieri cu brandul și scorul NPS.
Rezultate
În 2017, Avicola Crevedia face rebranding sub un nume și o imagine nouă, Fermele Crevedia.
Despre Dums Design
Dums Design este o agenție de creativi care oferă servicii de branding, grafică publicitară, design specializat, webdesign și SEO, foto-video și PR. Unul dintre principiile pe care se ghidează în munca lor este că informația din piață este cea mai bună sursă pentru a lua decizii.
Despre Fermele Crevedia
Ferma de pui Avicola Crevedia, înființată în anul 1959, este prima societate industrială de creștere a puilor din Europa de Est. În aproape șase decenii, societatea a trecut prin multiple schimbări, urmând ca în 2017 marea fermă Avicola Crevedia să devină Fermele Crevedia.
Piaţa vizată:
- România
Metodologie utilizată:
- chestionar online (CAWI)
Website:
Recomandarea clientului
Colaborarea cu MKOR a fost o experiență deosebită, încă de la primul contact am beneficiat de promptitudine, flexibilitate și profesionalism, prezentate cu o atitudine caldă și prietenoasă. Colaborarea noastră ne-a adus mai mult decât speram și ne-a ridicat nivelul așteptărilor pe viitor. În două cuvinte: Underpromise – Overdeliver.
– Alexandra Șerbulescu , CEO DUMS Design
Studiile MKOR în context COVID-19
Epidemia de COVID-19 impactează comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.
De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.