Un nou concept de aplicație online a fost supus testării în piață, sub egida expertizei specialiștilor MKOR Consulting. Studiul de pentru testarea ideii de afaceri a vizat identificarea disponibilității potențialilor utilizatori să folosească o nouă aplicație online.

studiu-aplicatie-design-interior

Studiul a avut în vedere cât de bine primită va fi pe piață, de către consumatori, ideea de a utiliza o aplicație online, care să îi ajute în amenajarea și renovarea locuinței. Rezultatele relevă atât provocările, cât și oportunitățile specifice pieței de home & deco din România.

Studiu de consumatori

studiu-aplicatie-designCercetarea a avut în vedere măsurarea nivelului de interes al consumatorilor pentru utilizarea unei aplicații online.

Mai mult de atât, rezultatele studiului indică măsura în care utilizatorii sunt dispuși să plătească pentru o astfel de aplicație, cât și tipurile de plată agreate de consumatorii români.

Identificarea facilităților

Un obiectiv specific al cercetării a fost identificarea facilităților-cheie pe care ar trebui să le includă aplicația, conform nevoilor consumatorilor.

Raportul final include canalele adecvate pentru promovarea aplicației, un aspect important pentru orice business.

Stilurile preferate și sursele de inspirație

Specialiștii MKOR au fost atenți la detalii și au întrebat consumatorii care sunt stilurile lor preferate în materie de amenajare a spațiului interior, informație importantă pentru specificul acestui studiu.

Viitori clienți încă din stadiul de cercetare

respondenti-aplicatie-design-interiorUnul din marele avantaje ale unui studiu de testare a ideii de afaceri a fost crearea unei baze de lead-uri valide pentru viitorul business (în conformitate cu legislația în vigoare).

Respondenții studiului sunt potențiali utilizatori ai aplicației, astfel identificând acei consumatori dispuși să testeze și să plătească pentru serviciile unei astfel de aplicații online.

Cu alte cuvinte, cercetarea a identificat publicul țintă pentru acest business, înainte chiar de a fi lansat.

Piaţa vizată:

  • România

Metodologie utilizată:

  • desk-research
  • sondaj de opinie online (CAWI)