Primul pas al vidaXL în România a avut loc alături de MKOR, printr-un studiu de piață în vedere deschiderii unui contact center. Pentru următorul pas, cel de extindere, vidaXL ne-au devenit clienți din nou, de asemenea pentru un proiect strategic.
Te invităm să citești despre ambele proiecte de cercetare pe care le-am implementat, folosind linkurile următoare:
Conținut
Oportunitatea de extindere pe piața din România
MKOR Consulting a efectuat un studiu de piață, în principalele 5 orașe din țară, pentru lansarea vidaXL în România.
O extindere cu succes este bazată pe cunoașterea pieței în care un business dorește să activeze. Atunci când managementul companiei a decis deschiderea unui nou centru în România, a decis de asemenea și efectuarea unui studiu de piață, cu ajutorul MKOR Consulting.
Analiza pieței muncii
Studiul de piață întreprins cu ajutorul nostru a oferit o perspectivă complexă și completă, printr-o analiză a pieței celor mai mari 5 orașe din România (din punctul de vedere al viitorului angajator).
Analiza noastră a vizat piețele din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Sibiu, urmărind anumiți indicatori, relevanți pentru luarea unei decizii strategice informate.
Informațiile din studiul de piață efectuat au vizat disponibilitatea forței de muncă calificate, a vorbitorilor de limbi străine, precum și planurile de dezvoltare ale fiecărei regiuni de dezvoltare din România, pentru următorii 5 ani.
Informațiile rezultate din studiul MKOR au condus vidaXL la decizia de a deschide două centre de contact în România.
Piața vizată
- România
Metodologie utilizată
- analiza de document (desk research)
Identificarea locației optime pentru o nouă facilitate de producție
MKOR Consulting a efectuat un studiu de oportunitate, pentru identificarea locației optime pentru a deschide o nouă facilitate de producție în România.
Cercetarea de piață
Studiul pe care MKOR Consulting l-a realizat a venit în ajutorul vidaXL cu informații relevante pentru a identifica locația ideală pentru deschiderea unui nou punct de lucru care va deservi întreaga Europă.
În cercetarea noastră, am ținut cont de o serie de factori relevanți pentru specificul business-ului, analizând date din surse secundare pentru fiecare dintre aceștia. În cadrul acestui studiu am analizat și disponibilitatea forței de muncă pe fiecare zonă de interes.
Identificarea oportunităților
Studiul de piață întreprins cu ajutorul nostru a oferit o perspectivă complexă și completă, printr-o analiză a pieței existente, cât și o analiză a factorilor de risc și a oportunităților.
Printre instrumentele folosite în cercetare, am creat o hartă interactivă pentru a ilustra zonele cu potențial crescut pentru deschiderea noii locații vidaXL.
Despre VidaXL
VidaXL este un lanț internațional de magazine online, destinate familiei, din categorii precum casa și grădina, garaj, DIY și îmbrăcăminte. În plus, în toate țările unde sunt activi, serviciul pentru clienți este în limba maternă a clienților.
Piața vizată:
- România
Metodologie utilizată:
- desk research
Recomandare vidaXL:
Raportul final a fost efectuat conform termenilor stabiliți, conform cerințelor noastre. Concluziile și recomandările au evidențiat principalele oportunități din piață, pe baza cărora am continuat dezvoltarea strategică pentru deschiderea noii fabrici pe teritoriul României.
– Corina Nicolau, Office Manager
Studiile MKOR în context COVID-19
Epidemia de COVID-19 impactează comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.
De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.