Colaborarea MKOR cu Edenred a reprezentat un studiu de satisfacție complex, ce a presupus studiul celor trei segmente de steakholderi cu care compania interacționează atât direct, cât și indirect:

  • clienții business
  • partenerii afiliați
  • utilizatorii de card Ticket Restaurant

Studiul s-a întins pe 3 luni și a constat în aplicarea unor chestionare online, pentru fiecare dintre cele trei categorii de respondenți, două dintre acestea fiind segmentate în funcție de piață.

Această împărțire a ajutat la identificarea unor diferențe de opinie între respondenți, ceea ce a ușurat implementarea unor schimbări adaptate nevoilor fiecărui segment în parte.

focus-group-edenred
Preview raport al cercetării calitative

Cercetare calitativă prin Focus Grup pentru analiza obiceiurilor de utilizare a produselor

Al doilea studiu a fost unul calitativ și a investigat prin metoda focus grupului obiceiurilor actuale de utilizare a cardului de masă Edenred, în special în contextul supermarket versus restaurant.

Pe baza informațiilor obținute în cadrul focus grupurilor, echipa MKOR a trasat recomandări care urmăresc creșterea vizibilității cardului de masă, dezvoltarea produsului și îmbunătățirea relației cu clienții Edenred.

Despre Edenred

Edenred (fostul Accor Services) este o companie internațională, listată la bursa NYSE Euronext Paris și activează în 42 de ţări, având peste 6 300 de angajaţi, aproape 660 000 companii şi organizaţii client, 1.4 milioane de parteneri afiliaţi şi 41 milioane de beneficiari, conform propriei prezentări.

În România, Edenred oferă 9 soluții financiare pentru afaceri, cel mai cunoscut fiind tichetul de masă Ticket Restaurant.

Piaţa vizată

  • România

Metodologie utilizată

  • Chestionar online
  • Focus-grup
  • Interviu în profunzime

Website

Recomandarea Edenred

Dorim să le mulțumim celor de la MKOR Consulting pentru buna colaborare, prin managerul de proiect, Corina Cimpoca.

Colaborarea cu MKOR Consulting a constat într-un studiu complex de măsurare a satisfacției clienților Edenred România […] Profesioniștii MKOR Consulting ne-au sprijinit începând de la etapa de design a cercetării până la finalizarea cu succes a fiecărei etape a proiectului.

Concluziile și recomandările au evidențiat atât provocări pe termen scurt, cu implementare imediată, cât și pe termen lung, pe care compania la va aborda în viitor.

Suntem mulțumiți de colaborarea cu echipa MKOR Consulting și suntem deschiși să colaborăm în viitor.

Andreea Meiroșu – Marketing and Communications Manager, Edenred România

edenred-iubeste-mkor