Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

studiu-inchirieri-auto-avis

Studiu de comportamente și atitudini – Obiceiuri de călătorie și închirieri auto ale românilor 2023 – AVIS


AVIS a delegat MKOR Consulting în vederea realizării unui studiu de comportamentelor și atitudini, cu scopul de a obține o imagine despre percepția românilor asupra călătoriilor și închirierii de mașini.


0 Comentarii9 Minute

digitalizare-companii-romania

Studiu MKOR Business Sentiment: Digitalizarea IMM-urilor din România


Digitalizarea afacerilor a devenit esențială pentru a rămâne competitiv pe piață și pentru a îmbunătăți eficiența și productivitatea companiilor. Ne-am propus să înțelegem care este abordarea business-urilor mici și mijlocii privind…


0 Comentarii7 Minute

studiu-de-oportunitate-invatamantul-privat-din-bucuresti

Studiu de oportunitate – Învățământul privat din București – Cushman & Wakefield Echinox


Studiu de oportunitate pentru înțelegerea aprofundată a pieței serviciilor private de educație din București


0 Comentarii4 Minute

studiu-brand-tracker-evaluarea-notorietatii-por-adr

Studiu Brand Tracker – Evaluarea notorietății POR la nivelul Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Sud Muntenia


Studiu realizat de MKOR pentru evaluarea notorietății POR în regiunea Sud Muntenia și eficacitatea comunicării de marketing.


0 Comentarii5 Minute

cercetare-analiza-semiotica

Analiza Semiotică în Cercetarea de Marketing: Înțelegerea Consumatorilor dincolo de Cuvinte


Haide să descoperim împreună bazele conceptului de semiotică și relevanța sa actuală în cercetarea de brand. Schimbă-ți experiența de cumpărare prin puterea semioticii.


0 Comentarii24 Minute

studiu-mkor-employee-sentiment

Studiu MKOR Employee Sentiment: ce planuri au angajații din România în 2023


Prin intermediul studiului Employee Sentiment, am obținut date direct de la sursă în ceea ce privește îngrijorările, așteptările și planurile angajaților din România în 2023. Așadar, ne-am dorit să înțelegem cum afectează acest aspecte…


0 Comentarii6 Minute

Studiu de oportunitate B2C – Piața de remiteri din România – Paysilvania


MKOR a derulat un studiu de piață care să aprofundeze percepțiile consumatorilor privind transferurile personale de bani


0 Comentarii4 Minute

Studiu de oportunitate B2B – Piața de plăți online din România – Paysilvania


Pentru a înțelege piața de transferuri de bani în mediul de business, Paysilvania a delegat MKOR pentru a derula un studiu de piață


0 Comentarii4 Minute

Studiu de obiceiuri și atitudini (U&A) – Piața de lenjerie din România – Piera


Piera a delegat MKOR pentru a derula un studiu de piață care să aprofundeze subiecte de interes privind achiziția de lenjerie în general.


0 Comentarii4 Minute

Studiu percepție și satisfacție a clienților Serviciu din piața de schimb valutar din România BSG Money Exchange


Colaborarea dintre BSG Amanet & Exchange și MKOR are ca scop determinarea poziției pe piața de amanet și schimb valutar din România.


0 Comentarii5 Minute