Studii, Cercetări și Ghiduri marca MKOR

Te invităm să deschizi și să downloadezi gratuit studiile pe care le-am realizat în regim propriu. Ne mândrim cu munca pe care o facem și punem suflet în fiecare proiect. Pagina curentă prezintă cele mai recente proiecte de cercetare și ghiduri de marketing realizate de către agenția noastră. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu ultimele proiecte pe care le realizăm. Oferim servicii de calitate și primim laude de la clienți.

Răsfoiește studiile
digital-fashion-consumer-trends-report-2019

Studiul Digital Fashion Consumer Trends 2019


Studiul prezintă o analiză comparativă a direcțiilor de dezvoltare a retailului clasic și a celui online. Studiul cuprinde și o analiză, în premieră, a tendințelor digitale experimentate de către cosumatori.


0 Comentarii8 Minute

featured-produse-romanesti

Studiul Preferința pentru Produse Românești


MKOR Consulting și-a propus să aniverseze cei 100 de ani ai României așa cum știe mai bine: printr-un studiu care să pună în lumina reflectoarelor produsele românești.


0 Comentarii6 Minute

branduri-ambasador-ghid

Branduri Ambasador ale României


Ghidul Ambsadorilor Brandului de Țară este un instrument util pentru cei care doresc să se extindă peste granițe și doresc să învețe de la cei mai buni. Ghidul folosește o serie de indicatori pentru a măsura popularitatea brandurilor și gradul de promovare în mass-media.


0 Comentarii2 Minute

impactul-studiilor-de-piata

Impactul Studiilor de Piață în Companiile din România


Studiile de piață, susțin liderii a trei sferturi din companiile din România, îi ajută să găsească răspunsurile întrebărilor pe care le au despre clienți și mediul competițional, în general.


0 Comentarii4 Minute

cover-trenduri-in-marketingul-digital-ecran-desktop

Trenduri în Marketingul Digital 2018


Anul 2018 în marketing este despre tehnologie, milleniali și despre alegeri potrivite nevoilor business-ului. Trendurile acestea nu trebuie privite ca un must-have, dar trebuie înțelese și filtrate prin simțul critic al omului de marketing care în final să aleagă acele tehnologii care îi susțin obiectivele de business.


0 Comentarii6 Minute

studiu-gdpr

Studiu MKOR: Impactul GDPR în cadrul companiilor românești


Descarcă studiul pentru a afla cât de informate sunt companiile românești privind schimbările aduse de GDPR. Studiul relevă cât de bine s-au pregătit companiile mici, mijlocii și mari din România pentru a implementa noile reglementări privind protecția datelor.


0 Comentarii3 Minute

DFC-cover-blog

Studiul Digital Fashion Consumer Trends 2017


Studiul prezintă o analiză comparativă a direcțiilor de dezvoltare a retailului clasic și a celui online. Studiul cuprinde și o analiză, în premieră, a tendințelor digitale experimentate de către cosumatori.


0 Comentarii4 Minute

profilul-business-romania

Studiul Profilul Liderului din România


Ce definește un lider din România? Care sunt principalele valori și stilul de viață al antreprenorilor din România? Care sunt obiceiurile lor, personalitatea, valorile și interesele definitorii ale antreprenorilor de azi?


0 Comentarii4 Minute

studiu-vacante-2017

Studiul Piața de Turism – Vacanța de Vară 2017


MKOR se pregătește de vacanța de vară a anului 2017 în modul său specific, adică cu un nou studiu de piață. În ceea ce urmează îți prezentăm câteva din concluziile acestui studiu, restul de informații fiind disponibile la cerere.


0 Comentarii2 Minute

cum-se-face-un-studiu-de-piata

Cum se face un Studiu de Piață? Ghidul Expertului (partea 1/3) (Varianta 2024)


Pentru a afla ce cum se face un studiu de piață, important este să știm întâi ce este un studiu de piață. Având setate obiectivele din start, informația va fi mai ușor de parcurs.


0 Comentarii33 Minute