Studii, Cercetări și Ghiduri marca MKOR

Te invităm să deschizi și să downloadezi gratuit studiile pe care le-am realizat în regim propriu. Ne mândrim cu munca pe care o facem și punem suflet în fiecare proiect. Pagina curentă prezintă cele mai recente proiecte de cercetare și ghiduri de marketing realizate de către agenția noastră. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu ultimele proiecte pe care le realizăm. Oferim servicii de calitate și primim laude de la clienți.

Răsfoiește studiile
DFC-cover-blog

Studiul Digital Fashion Consumer Trends 2017


Studiul prezintă o analiză comparativă a direcțiilor de dezvoltare a retailului clasic și a celui online. Studiul cuprinde și o analiză, în premieră, a tendințelor digitale experimentate de către cosumatori.


0 Comentarii4 Minute

profilul-business-romania

Studiul Profilul Liderului din România


Ce definește un lider din România? Care sunt principalele valori și stilul de viață al antreprenorilor din România? Care sunt obiceiurile lor, personalitatea, valorile și interesele definitorii ale antreprenorilor de azi?


0 Comentarii4 Minute

studiu-vacante-2017

Studiul Piața de Turism – Vacanța de Vară 2017


MKOR se pregătește de vacanța de vară a anului 2017 în modul său specific, adică cu un nou studiu de piață. În ceea ce urmează îți prezentăm câteva din concluziile acestui studiu, restul de informații fiind disponibile la cerere.


0 Comentarii2 Minute

cum-se-face-un-studiu-de-piata

Cum se face un Studiu de Piață? Ghidul Expertului (partea 1/3) (Varianta 2024)


Pentru a afla ce cum se face un studiu de piață, important este să știm întâi ce este un studiu de piață. Având setate obiectivele din start, informația va fi mai ușor de parcurs.


0 Comentarii33 Minute

121-idei-employee-wellness

121 Idei pentru Employee Wellness


Programele de Employee Wellness sunt o componentă cheie în atragerea talentelor de top, menținerea bunăstării și în loializarea angajaților.


0 Comentarii6 Minute

Studiul Pietei de Fashion Retail București


În iunie 2016, MKOR Consulting a realizat o cercetare de piață având ca obiective identificarea principalelor obiceiuri de consum ale clienților retailerilor de fashion online, în paralel cu așteptările și comportamentele retailerilor în sine.


0 Comentarii4 Minute

intreprinderile sociale romania

Intreprinderile Sociale în România, din Perspectiva Consumatorilor


MKOR Consulting a realizat o analiză privind deschiderea consumatorilor față de ideea de a sprijini persoanele defavorizate. Raportul rezultat arată deschiderea românilor față de susținerea cauzelor sociale.


0 Comentarii1 Minute

studiu-homeschooling

Rezultatele Studiului "Homeschooling în România"


Inițiativa noastră a primit un număr impresionant de răspunsuri din partea părinților interesați să-și exprime părerea într-un cadru organizat, asupra acestui subiect.


0 Comentarii2 Minute

studiu-piata-fashion-romania-2016

Studiul Pieței Online de Fashion Din România 2016


Articolele vestimentare sunt una dintre cele mai populare și dinamice categorii din comerțul electronic. În România, segmentul de fashion a reprezentat în 2015, aproximativ 11% din totalul cumpărăturilor online, depășind 100 milioane de Euro.


0 Comentarii3 Minute