Pentru a accesa Raportul scorului NPS în retailul din România 2022, te invităm să dai click pe buton
Net Promoter Score, pe scurt NPS, este cel mai folosit sistem de măsurare a loialității consumatorilor față de branduri.
De la apariția lui și până în prezent, Net Promoter Score s-a transformat dintr-un simplu indicator într-un sistem complex, care ajută brandurile să afle cum se poziționează în piață, atât în ochii clienților, cât și față de competiție.
Înțelegerea poziționării în piață după scorul NPS ajută brandurile să rămână relevante. De aceea, MKOR vine în sprijinul retailerilor din România cu primul raport privind scorul NPS la nivel de industrie, Aprilie 2021 – Martie 2022.
Ai citit tot? Comentează / abonează-te la newsletter / citește și alte postări!
Studiu MKOR Business Sentiment: Digitalizarea IMM-urilor din România
februarie 22, 2023
0 Comentarii7 Minute
Analiza Semiotică în Cercetarea de Marketing: Înțelegerea Consumatorilor dincolo de Cuvinte
februarie 8, 2023
0 Comentarii24 Minute
Studiu MKOR Employee Sentiment: ce planuri au angajații din România în 2023
ianuarie 11, 2023
0 Comentarii6 Minute
Studiul MKOR Consumer Sentiment: Principalele Motive de îngrijorare ale Românilor în 2023
decembrie 14, 2022
0 Comentarii8 Minute