Studii, Cercetări și Ghiduri marca MKOR
Te invităm să deschizi și să downloadezi gratuit studiile pe care le-am realizat în regim propriu. Ne mândrim cu munca pe care o facem și punem suflet în fiecare proiect. Pagina curentă prezintă cele mai recente proiecte de cercetare și ghiduri de marketing realizate de către agenția noastră. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu ultimele proiecte pe care le realizăm. Oferim servicii de calitate și primim laude de la clienți.
Mamele Milleniale din mediul urban sunt reprezentantele profilului de Consumator Etic în România
martie 5, 2024
În 2024, Consumatorul Etic din România redefinește piața cu decizii de cumpărare responsabile, punând accent pe impactul social, ecologic și moral. Studiul MKOR arată că 38% dintre români își asumă un rol activ în protejarea mediului, orientându-se către produse și servicii sustenabile. Descoperă cum acest val de conștientizare transformă tendințele de consum și încurajează un viitor mai verde și mai echitabil.
0 Comentarii17 Minute
Studiu MKOR: Românii își fac bugete fixe de Black Friday în 2023, pe fondul crizei
februarie 22, 2024
În 2023, românii se pregătesc pentru Black Friday 2023 cu pragmatism, având în vedere perioada de fluctuații economice și de incertitudini. Conform studiului MKOR „Cumpărăturile de Black Friday în 2023”, 6 din 10 români au în plan să profite de reduceri, o ușoară scădere față de 2022.
0 Comentarii8 Minute
Studiu Retail: Ce Cred Românii în 2023 despre Magazinul Viitorului
februarie 29, 2024
Românii își doresc produse și servicii mai calitative într-un magazin care folosește tehnologia pentru a facilita accesul la aceste produse și servicii, precum și pentru a oferi o experiență de utilizare memorabilă
0 Comentarii18 Minute
Studiu MKOR: Diversitatea și incluziunea în organizațiile românești din perspectiva angajaților 2023
iunie 18, 2024
Al treilea studiu despre D&I din România din perspectiva angajaților. Accesează gratuit raportul realizat de MKOR Consulting și Carta Diversității din România.
0 Comentarii22 Minute
Studiu MKOR Business Sentiment: Digitalizarea IMM-urilor din România
februarie 22, 2023
Digitalizarea afacerilor a devenit esențială pentru a rămâne competitiv pe piață și pentru a îmbunătăți eficiența și productivitatea companiilor. Ne-am propus să înțelegem care este abordarea business-urilor mici și mijlocii privind tehnologia.
0 Comentarii7 Minute
Studiu MKOR Employee Sentiment: ce planuri au angajații din România în 2023
martie 27, 2024
Prin intermediul studiului Employee Sentiment, am obținut date direct de la sursă în ceea ce privește îngrijorările, așteptările și planurile angajaților din România în 2023. Așadar, ne-am dorit să înțelegem cum afectează acest aspecte piața muncii autohtonă.
0 Comentarii6 Minute
Studiul MKOR Consumer Sentiment: Principalele Motive de îngrijorare ale Românilor în 2023
ianuarie 11, 2023
Antreprenorii și persoanele de decizie din companii cu care am interacționat pe parcursul anului și-au exprimat preocupările privind incertitudinea economică, cu toții întrebându-se care va fi impactul asupra comportamentului consumatorilor din România. Am decis să răspundem acestor preocupări așa cum știm mai bine: prin date direct de la sursă, consumatorii.
0 Comentarii8 Minute
Studiu MKOR: Consumatorul Etic din România în 2022 vs. 2021
noiembrie 29, 2022
Încă din 2021 explorăm trendurile privind consumatorului etic din România prin intermediul Consumer Trends.Live, ca urmare a schimbărilor în tendințele de consum impuse de pandemia de COVID-19.
0 Comentarii6 Minute
Studiu MKOR: 6 din 10 români intenționează să cumpere produse sau servicii de Black Friday
noiembrie 11, 2022
Conform datelor oferite de MKOR Consulting prin intermediul studiului Cumpărăturile de Black Friday în 2022, 6 din 10 români intenționează să cumpere cel puțin un produs sau serviciu cu această ocazie.
0 Comentarii11 Minute
Topul Experiențelor Digitale din România în 2022
octombrie 10, 2022
Prin intermediul Consumer Trends.Live am putut analiza schimbările în comportamentul consumatorului din România în timp real, precum și apetența acestuia pentru mediul online și tehnologiile digitale, ca urmare a restricțiilor impuse de pandemia de COVID-19. Așadar, descoperit cine este consumatorul digital din România în 2022.
0 Comentarii8 Minute