Studii, Cercetări și Ghiduri marca MKOR
Te invităm să deschizi și să downloadezi gratuit studiile pe care le-am realizat în regim propriu. Ne mândrim cu munca pe care o facem și punem suflet în fiecare proiect. Pagina curentă prezintă cele mai recente proiecte de cercetare și ghiduri de marketing realizate de către agenția noastră. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu ultimele proiecte pe care le realizăm. Oferim servicii de calitate și primim laude de la clienți.
Studiu MKOR: Diversitatea și incluziunea în organizațiile românești din perspectiva angajaților 2023
iunie 18, 2024
Al treilea studiu despre D&I din România din perspectiva angajaților. Accesează gratuit raportul realizat de MKOR Consulting și Carta Diversității din România.
0 Comentarii22 Minute
Studiu MKOR Business Sentiment: Digitalizarea IMM-urilor din România
februarie 22, 2023
Digitalizarea afacerilor a devenit esențială pentru a rămâne competitiv pe piață și pentru a îmbunătăți eficiența și productivitatea companiilor. Ne-am propus să înțelegem care este abordarea business-urilor mici și mijlocii privind tehnologia.
0 Comentarii7 Minute
Studiu MKOR Employee Sentiment: ce planuri au angajații din România în 2023
martie 27, 2024
Prin intermediul studiului Employee Sentiment, am obținut date direct de la sursă în ceea ce privește îngrijorările, așteptările și planurile angajaților din România în 2023. Așadar, ne-am dorit să înțelegem cum afectează acest aspecte piața muncii autohtonă.
0 Comentarii6 Minute
Studiul MKOR Consumer Sentiment: Principalele Motive de îngrijorare ale Românilor în 2023
ianuarie 11, 2023
Antreprenorii și persoanele de decizie din companii cu care am interacționat pe parcursul anului și-au exprimat preocupările privind incertitudinea economică, cu toții întrebându-se care va fi impactul asupra comportamentului consumatorilor din România. Am decis să răspundem acestor preocupări așa cum știm mai bine: prin date direct de la sursă, consumatorii.
0 Comentarii8 Minute
Studiu MKOR: Consumatorul Etic din România în 2022 vs. 2021
noiembrie 29, 2022
Încă din 2021 explorăm trendurile privind consumatorului etic din România prin intermediul Consumer Trends.Live, ca urmare a schimbărilor în tendințele de consum impuse de pandemia de COVID-19.
0 Comentarii6 Minute
Studiu MKOR: 6 din 10 români intenționează să cumpere produse sau servicii de Black Friday
noiembrie 11, 2022
Conform datelor oferite de MKOR Consulting prin intermediul studiului Cumpărăturile de Black Friday în 2022, 6 din 10 români intenționează să cumpere cel puțin un produs sau serviciu cu această ocazie.
0 Comentarii11 Minute
Topul Experiențelor Digitale din România în 2022
octombrie 10, 2022
Prin intermediul Consumer Trends.Live am putut analiza schimbările în comportamentul consumatorului din România în timp real, precum și apetența acestuia pentru mediul online și tehnologiile digitale, ca urmare a restricțiilor impuse de pandemia de COVID-19. Așadar, descoperit cine este consumatorul digital din România în 2022.
0 Comentarii8 Minute
MKOR este furnizor oficial de date pentru Statista
august 9, 2022
MKOR este partener de date Statista din mai 2021. Suntem mândri că eforturile noastre de informare sunt încununate de un parteneriat care ne onorează și ne asumăm responsabilitatea de a continua să oferim date relevante din piața din România.
0 Comentarii2 Minute
Fashion ROute 2022: date din primul studiu în timp real din piața de fashion din România
august 8, 2022
Datele extrase din primul studiu de piață în timp real din piața de fashion din țară în 2022 au ajutat la identificarea obiceiurilor de consum din piața de fashion, evoluției pieței în ultimul an, precum și a schimbărilor în comportamentul consumatorilor în ce privește cumpărăturile de fashion.
0 Comentarii11 Minute
Scorul NPS în Retailul din România în 2022
iulie 25, 2022
Platforma Consumer Trends.Live este un instrument complet de market intelligence, prin care retailerii pot urmări indicatorii din piață, precum scorul NPS al brandurilor din retail și al liderilor, pentru a rămâne relevanți pentru publicul lor țintă, dar și cu un pas înaintea competiției.
0 Comentarii1 Minut