Studii, Cercetări și Ghiduri marca MKOR

Te invităm să deschizi și să downloadezi gratuit studiile pe care le-am realizat în regim propriu. Ne mândrim cu munca pe care o facem și punem suflet în fiecare proiect. Pagina curentă prezintă cele mai recente proiecte de cercetare și ghiduri de marketing realizate de către agenția noastră. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu ultimele proiecte pe care le realizăm. Oferim servicii de calitate și primim laude de la clienți.

Răsfoiește studiile
cover-trenduri-in-marketingul-digital-ecran-desktop

Trenduri în Marketingul Digital 2018


Anul 2018 în marketing este despre tehnologie, milleniali și despre alegeri potrivite nevoilor business-ului. Trendurile acestea nu trebuie privite ca un must-have, dar trebuie înțelese și filtrate prin simțul critic al omului de marketing care în final să aleagă acele tehnologii care îi susțin obiectivele de business.


0 Comentarii8 Minute

studiu-gdpr

Studiu MKOR: Impactul GDPR în cadrul companiilor românești


Descarcă studiul pentru a afla cât de informate sunt companiile românești privind schimbările aduse de GDPR. Studiul relevă cât de bine s-au pregătit companiile mici, mijlocii și mari din România pentru a implementa noile reglementări privind protecția datelor.


0 Comentarii4 Minute

studiu-din-dragoste

Studiu din Dragoste


Îți prezentăm rezultatele ultimului nostru studiu (specialitatea noastră ❤)privind preferințele respondenților din panelul propriu MKOR în ceea ce privește modul în care aleg să sărbătorească Ziua Îndrăgostiților.


0 Comentarii6 Minute

DFC-cover-blog

Studiul Digital Fashion Consumer Trends 2017


Studiul prezintă o analiză comparativă a direcțiilor de dezvoltare a retailului clasic și a celui online. Studiul cuprinde și o analiză, în premieră, a tendințelor digitale experimentate de către cosumatori.


0 Comentarii7 Minute

profilul-business-romania

Studiul Profilul Liderului din România


Ce definește un lider din România? Care sunt principalele valori și stilul de viață al antreprenorilor din România? Care sunt obiceiurile lor, personalitatea, valorile și interesele definitorii ale antreprenorilor de azi?


0 Comentarii6 Minute

studiu-vacante-2017

Studiul Piața de Turism – Vacanța de Vară 2017


MKOR se pregătește de vacanța de vară a anului 2017 în modul său specific, adică cu un nou studiu de piață. În ceea ce urmează îți prezentăm câteva din concluziile acestui studiu, restul de informații fiind disponibile la cerere.


0 Comentarii4 Minute

cum-se-face-un-studiu-de-piata

Cum se face un Studiu de Piață? Ghidul Expertului (partea 1/3) (Varianta 2018)


Pentru a afla ce cum se face un studiu de piață, important este să știm întâi ce este un studiu de piață. Având setate obiectivele din start, informația va fi mai ușor de parcurs.


0 Comentarii44 Minute

121-idei-employee-wellness

121 Idei pentru Employee Wellness


Programele de Employee Wellness sunt o componentă cheie în atragerea talentelor de top, menținerea bunăstării și în loializarea angajaților.


0 Comentarii9 Minute

dream-job-in-romania

Studiu MKOR: De ce îți iubești jobul?


Te invităm să participi la cel mai nou studiu inițiat de agenția noastră, în care încercăm să aflăm de ce îți iubești jobul. Vrem să îți provocăm creativitatea, așa că gândește-te și spune-ne și nouă! Completarea chestionarului durează numai 2 minute!


0 Comentarii1 Minute

Studiul Pietei de Fashion Retail București


În iunie 2016, MKOR Consulting a realizat o cercetare de piață având ca obiective identificarea principalelor obiceiuri de consum ale clienților retailerilor de fashion online, în paralel cu așteptările și comportamentele retailerilor în sine.


0 Comentarii5 Minute