Studii, Cercetări și Ghiduri marca MKOR

Te invităm să deschizi și să downloadezi gratuit studiile pe care le-am realizat în regim propriu. Ne mândrim cu munca pe care o facem și punem suflet în fiecare proiect. Pagina curentă prezintă cele mai recente proiecte de cercetare și ghiduri de marketing realizate de către agenția noastră. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu ultimele proiecte pe care le realizăm. Oferim servicii de calitate și primim laude de la clienți.

Răsfoiește studiile
studiu-mkor-employee-sentiment

Studiu MKOR Employee Sentiment: ce planuri au angajații din România în 2023


Prin intermediul studiului Employee Sentiment, am obținut date direct de la sursă în ceea ce privește îngrijorările, așteptările și planurile angajaților din România în 2023. Așadar, ne-am dorit să înțelegem cum afectează acest aspecte piața muncii autohtonă.


0 Comentarii6 Minute

studiu MKOR consumer sentiment 2023

Studiul MKOR Consumer Sentiment: Principalele Motive de îngrijorare ale Românilor în 2023


Antreprenorii și persoanele de decizie din companii cu care am interacționat pe parcursul anului și-au exprimat preocupările privind incertitudinea economică, cu toții întrebându-se care va fi impactul asupra comportamentului consumatorilor din România. Am decis să răspundem acestor preocupări așa cum știm mai bine: prin date direct de la sursă, consumatorii.


0 Comentarii8 Minute

Studiu MKOR consumatorul etic Romania 2022-2021

Studiu MKOR: Consumatorul Etic din România în 2022 vs. 2021


Încă din 2021 explorăm trendurile privind consumatorului etic din România prin intermediul Consumer Trends.Live, ca urmare a schimbărilor în tendințele de consum impuse de pandemia de COVID-19.


0 Comentarii6 Minute

raportu black friday 2022 MKOR

Studiu MKOR: 6 din 10 români intenționează să cumpere produse sau servicii de Black Friday


Conform datelor oferite de MKOR Consulting prin intermediul studiului Cumpărăturile de Black Friday în 2022, 6 din 10 români intenționează să cumpere cel puțin un produs sau serviciu cu această ocazie.


0 Comentarii11 Minute

consumator digital romania 2022

Topul Experiențelor Digitale din România în 2022


Prin intermediul Consumer Trends.Live am putut analiza schimbările în comportamentul consumatorului din România în timp real, precum și apetența acestuia pentru mediul online și tehnologiile digitale, ca urmare a restricțiilor impuse de pandemia de COVID-19. Așadar, descoperit cine este consumatorul digital din România în 2022.


0 Comentarii8 Minute

MKOR este partener Statista

MKOR este furnizor oficial de date pentru Statista


MKOR este partener de date Statista din mai 2021. Suntem mândri că eforturile noastre de informare sunt încununate de un parteneriat care ne onorează și ne asumăm responsabilitatea de a continua să oferim date relevante din piața din România.


0 Comentarii2 Minute

Corina Cimpoca Fashion ROute 2022 piata de fashion din Romania

Fashion ROute 2022: date din primul studiu în timp real din piața de fashion din România


Datele extrase din primul studiu de piață în timp real din piața de fashion din țară în 2022 au ajutat la identificarea obiceiurilor de consum din piața de fashion, evoluției pieței în ultimul an, precum și a schimbărilor în comportamentul consumatorilor în ce privește cumpărăturile de fashion.


0 Comentarii11 Minute

Raport NPS retail Romania 2021-2022

Scorul NPS în Retailul din România în 2022


Platforma Consumer Trends.Live este un instrument complet de market intelligence, prin care retailerii pot urmări indicatorii din piață, precum scorul NPS al brandurilor din retail și al liderilor, pentru a rămâne relevanți pentru publicul lor țintă, dar și cu un pas înaintea competiției.


0 Comentarii1 Minut

54% dintre consumatori așteaptă o experiență High-Tech în Magazinul Viitorului


Așa cum reiese din datele lunare oferite de platforma Consumer Trends.Live, cei mai mulți români își doresc o experiență High-Tech (54%), Omnichannel (16%) și Premium, la prețuri accesibile (37%) în Magazinul Viitorului.


0 Comentarii8 Minute

Digitalizarea în companiile din România


Descoperă stadiul actual a digitalizării în companiile din România. Vezi care sunt principalele beneficii și ce impact pot avea astfel de inițiative asupra unor indicatori relevanți, precum cifra de afaceri.


1 Comentariu6 Minute