MKOR Consulting a realizat o cercetare de piață pentru un potențial investitor care a dorit să aibă o imagine completă a oportunității deschiderii unui restaurant fast-food de tip Burger House în Ploiești, al cărui meniu să cuprindă o ofertă diversificată de burgeri.

Clientul nostru a dorit să identifice mixul optim pentru un astfel de restaurant:

  • locația cea mai potrivită pentru noul restaurant fast-food
  • prețul pe care l-ar plăti clienții
  • preferințe culinare
  • activități de divertisment
  • servicii complementare de livrare la domiciliu.

Aflarea obiceiurilor clienților de Fast-Food din Ploiești

studiu-burger-fastfood
Preview conținut raport de cercetare

Astfel, principalele obiective ale acestei cercetări au vizat identificarea obiceiurilor de consum ale ploieștenilor în ceea ce privește luarea mesei în oraș, disponibilitatea acestora de a consuma hamburgeri, identificarea zonei optime pentru deschiderea unui restaurant în Ploiești, dar și culegerea informațiilor cu privire la principalelor canale de informare utilizate de consumatori când se află în căutarea unei locații pentru servirea mesei în oraș.

Cercetarea a vizat opiniile femeilor și bărbaților cu vârsta cuprinsă între 20 și 40 de ani și s-a desfășurat în mediul online cu ajutorul unui sondaj de opinie al locuitorilor din Ploiești.

Piața vizată

  • România, Ploiești

Metodologia utilizată

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 impactează comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.

De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.