Paysilvania este o companie românească ce intenționează să lanseze un nou serviciu de remiteri online în România.

În acest context, pentru a înțelege mai bine specificul pieței de transferuri personale de bani, în general, și al pieței de remiteri, în particular, Paysilvania a delegat MKOR pentru a derula un studiu de piață care să aprofundeze obiceiurile și percepțiile consumatorilor privind transferurile personale de bani, precum și identificarea principalilor competitori, key success factors și bariere pentru o nouă aplicație de remiteri.

Pentru acest proiect am derulat un studiu cantitativ, având ca instrument de colectare a datelor chestionarul online, realizat cu ajutorul Panelului de respondenți MKOR.

Caracteristicile pieței de transferuri personale de bani din România

Cercetarea cantitativă a evidențiat pentru clientul nostru nivelul de adopție al serviciilor de transferuri personale de bani din România, precum și mediul preferat de români pentru efectuarea acestor tranzacții.

Pentru a oferi clientului o înțelegere aprofundată asupra pieței vizate, am identificat în cadrul studiului principalii jucători, alături de cotele de piață ale fiecăruia, precum și nivelul de satisfacție al consumatorilor față de aceștia.

De asemenea, am identificat potențialul pieței de transferuri personale de bani pentru un jucător nou.

studiu-consumator-piata-remiteri-paysilvania

Obiectivele de cercetare

Principalele obiective ale studiului au vizat:

  • Identificarea obiceiurilor și atitudinilor utilizatorilor serviciilor de transferuri personale de bani
  • Identificarea mijloacelor utilizate pentru transferul banilor
  • Identificarea celor mai accesate servicii de remiteri
  • Stabilirea caracteristicilor pieței serviciilor de remiteri
  • Trasarea profilului utilizatorului
  • Benchmarking competitori

Despre cercetare 

Acest studiu a presupus o cercetare primară, colectând datele direct de la sursă, prin intermediul sondajului de opinie online.

  • Piața vizată: piața de transferuri personale de bani
  • Tipul cercetării: cantitativă
  • Instrument de cercetare: sondaj de opinie online (CAWI)
  • Public țintă: N=400, reprezentativ național pe criterii de gen, vârstă (18-55 ani) și distribuție geografică (regiuni de dezvoltare)

Despre Paysilvania

Paysilvania este o companie românească ce activează pe piața de transferuri de bani. Compania oferă servicii destinate consumatorilor finali din țară, cât și companiilor care activează pe plan local.

Contactează-ne pentru proiectul tău

La MKOR, orice studiu este o nouă provocare pe care o abordăm cu pasiune și profesionalism. Pentru că știm că datele sunt o resursă pe care te poți baza întotdeauna.

Colectăm informații valoroase direct de la sursă (consumatori, competitori) și le transformăm în recomandări acționabile pentru partenerii noștri.

Spune-ne dacă îți putem fi și ție de ajutor! Noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că:

  • Vom alege metodologia potrivită pentru a atinge obiectivele tale, ținând cont de contextul macroeconomic și social,
  • Vom derula proiectul la un înalt nivel de calitate,
  • Rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările.

Dă-ne un semn! Suntem la un video-call distanță. 🙂

Studiile MKOR în contextul incertitudinii din piață

Experiențele recente (pandemia, războiul din Ucraina) ne-au făcut să simțim din plin că incertitudinea este singura constantă, iar accesul în timp real la schimbările din piață pot face diferența.

De aceea, noi, la MKOR răspundem nevoii de date în timp real pe piața din România prin primul studiu de piață live – Consumer Trends.Live. Acest instrument complet de market intelligence este singura resursă care oferă constant date despre piețele analizate, indiferent ce se întâmplă.

Câștigă avantajul competitiv cu date din piață, pe care le afli chiar în timp ce au loc, printr-un singur click în dashboard-ul interactiv!