MKOR a desfășurat o cercetare de piață pentru Fircona în vederea analizării oportunității de dezvoltare a unei aplicații mobile care să se sincronizeze în timp real cu reclamele difuzate la TV, realizând astfel legătura directă între reclame și brandurile promovate.

Astfel, posesorii aplicației ar putea interacționa cu reclamele, brandurile și emisiunile TV, beneficiind de oferte și facilități speciale.

Principalele obiective vizate de această cercetare au fost:

  • identificarea comportamentului consumatorilor de TV în timpul pauzelor publicitare;
  • determinarea disponibilității consumatorilor de a descărca și utiliza aplicația;
  • identificarea factorilor care ar motiva utilizatorii aplicației (de tipul premii, alte servicii);
  • determinarea gradului în care utilizatorii ar fi interesați de funcționalitățile aplicației.

Informații relevante de la consumatori

studiu-oportunitate-aplicatie-mobila
Preview raport cercetare studiu oportunitate

Cu ajutorul datelor colectate de MKOR, clientul nostru a aflat informații relevante cu privire la:

  • accesul și folosirea dispozitivelor deținute conectate online;
  • frecvența consumului de TV;
  • obiceiuri de petrecere a timpului în pauzele publicitare;
  • interesul respondenților față de o astfel de aplicație.

Piața vizată

  • România, București

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 impactează comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.

De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.

Metodologia utilizată