Registrul Constructorilor, platformă online de recenzii în domeniul construcțiilor, a dorit să exploreze comportamentele și atitudinile consumatorilor în legătură cu serviciile accesate în acest domeniu.

În acest sens, a mandatat MKOR pentru realizarea unei cercetări care să aprofundeze obiceiurile generale ale românilor în privința investițiilor imobiliare, a construcțiilor și amenajărilor, și să testeze potențialul de utilizare a platformei și facilitățile oferite utilizatorilor.

Studiu de comportamente și atitudini pentru o nouă platformă de evaluare a furnizorilor de servicii în construcții

Pentru a înțelege cât mai bine perspectiva consumatorilor, am colectat informații direct de la sursă, printr-un sondaj de opinie online.

Datele au fost ulterior prelucrate statistic și ne-au ajutat aprofundăm comportamentele privind achizițiile de proprietăți și proiectele de amenajare a locuinței. În plus, am explorat și deschiderea consumatorilor către platforme de evaluare a furnizorilor de servicii în construcții, identificând principalele așteptări referitoare la aceste instrumente.

Obiectivele de cercetare

În cadrul acestui proiect, obiectivele de cercetare au vizat:

  • Obiceiurile de investiții în imobiliare (proprietăți achiziționate, bugete alocate, achiziții planificate)
  • Obiceiurile de amenajare a locuinței (proiecte derulate vs. planificate, spații amenajate, bugete alocate, furnizori)
  • Poziționarea principalelor platforme de evaluare a furnizorilor de servicii în construcții
  • Potențialul de utilizare a unei platforme de recenzii
  • Identificarea profilului potențialilor utilizatori ai platformelor de evaluare a furnizorilor de servicii în construcții

Despre cercetare

Pentru acest proiect am derulat un studiu cantitativ, cu ajutorul Panelului propriu MKOR.

  • Instrument de cercetare: sondaj de opinie online (CAWI)
  • Eșantion: național, reprezentativ pe criterii de gen, vârstă și distribuție geografică

Despre Registrul Constructorilor

Registrul Constructorilor este o platformă care găzduiește recenzii despre firmele din domeniul construcțiilor și al imobiliarelor. Atât consumatorii, cât și companiile care activează în această piață pot accesa platforma, aceasta permițând inițierea conversațiilor pentru schimb de informații.

Contactează-ne pentru proiectul tău

Pentru noi, studiile de oportunitate sunt acele provocări în care ne punem tot entuziasmul, know-how-ul și responsabilitatea, pentru că înțelegem că avem privilegiul de a așeza o piatră de temelie la viitorul unui business.

Dacă îți dorești să îți bazezi strategia de business pe date valoroase din piața de interes, noi te asigurăm că:

  • Vom alege metodologia potrivită pentru a atinge obiectivele tale,
  • Vom derula proiectul la un înalt nivel de calitate,
  • Rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările.

Dă-ne un semn! Suntem la numai un video call distanță. 🙂

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 a impactat comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat, aducând provocări fără precedent pentru companii din toate industriile. Dar, în același timp și noi oportunități.

Comportamentul consumatorilor a cunoscut de la începutul pandemiei și până acum schimbări importante, una dintre acestea fiind tranziția accelerată către mediul online. Acest context accentuează nevoia de date ancorate în realitatea actuală.

Noi, la MKOR, răspundem nevoii de insight-uri relevante privind piața online din România prin primul studiu de piață în timp real – Consumer Trends.Live. Acest instrument complet de market intelligence vine în ajutorul companiilor cu date din piața de interes.

Câștigă avantajul competitiv cu date din piață, pe care le afli chiar în timp ce au loc, printr-un singur click în dashboard-ul interactiv!