În 2021 un client internațional care activează în industria de mobilitate a inițiat colaborarea cu MKOR în vederea identificării oportunităților de dezvoltare în piața regională.

În acest sens, am mapat actorii cu potențial pentru serviciile de inginerie adresate industriei de mobilitate în lanțul valoric din România și Ungaria, cu focus pe aplicații din aeronautică, automotive și domeniul feroviar. Rezultatele au putut fi explorate de client într-un dashboard online, interactiv.

Maparea pieței potențiale de inginerie a mobilității din România și Ungaria

Scopul studiului a fost acela de a identifica și a analiza principalele companii producătoare (OEMs și Tier 1) din România și Ungaria, pe cele trei segmente de piață vizate: aeronautic, automotive și feroviar.

Informațiile au fost colectate din surse publice, incluzând date statistice oficiale din regiune, precum și rezultatele financiare disponibile ale jucătorilor din piață.

Ulterior, datele au fost analizate și agregate într-un dashboard interactiv, care a permis segmentarea în funcție de criterii precum sectorul de piață, modelul de business, categoriile de produse sau servicii oferite.

Obiectivele de cercetare

Obiectivele cercetării au urmărit:

  • Identificarea jucătorilor din piața de mobilitate din România și Ungaria
  • Identificarea segmentelor cu potențial ridicat pentru servicii de inginerie (mobility engineering)

Despre cercetare

Pentru a atinge obiectivele asumate, am folosit o metodologie mixtă prin care informațiile culese din surse secundare au fost ulterior analizate cantitativ.

  • Piața vizată: România și Ungaria
  • Instrumentele de cercetare: Desk Research și Analiză cantitativă

Despre client

Clientul este o companie care activează la nivel internațional și oferă servicii de inginerie și design pentru produse din industria de mobilitate. Acesta a dorit să afle care este potențialul de extindere pe piața din România și Ungaria.

Contactează-ne pentru proiectul tău

Studiile de oportunitate de piață sunt o provocare pe care o îmbrățișăm cu drag, de fiecare dată, căci o astfel de analiză ne permite să identificăm recomandările strategice potrivite pentru clienții noștri.

Noi, la MKOR, te asigurăm că:

  • Vom alege metodologia potrivită pentru a atinge obiectivele tale, ținând cont de contextul macroeconomic și social.
  • Vom derula proiectul la un înalt nivel de calitate.
  • Rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările.

Următorul proiect al companiei este la un video call distanță, contactează-ne!

Studiile MKOR în contextul incertitudinii din piață

Pandemia de COVID-19 a adus provocări fără precedent pentru companii din toate industriile, însă a adus în același timp și noi oportunități. De asemenea, comportamentul consumatorilor a cunoscut de la începutul pandemiei și până acum schimbări importante, una dintre acestea fiind tranziția accelerată către mediul online.

În acest context, nevoia de date ancorate în realitatea actuală este mai profundă, fie ele despre și de la consumatori sau despre competitori.

Noi, la MKOR, răspundem nevoii de insight-uri relevante privind concurența în industria de Fashion din România prin primul studiu de piață live din țară – Consumer Trends.Live. Acest instrument complet de market intelligence vine în ajutorul companiilor cu date din piața de interes.

Câștigă avantajul competitiv cu date din piață, pe care le afli chiar în timp ce au loc, printr-un singur click în dashboard-ul interactiv!