MKOR Consulting a creat strategia de marketing pentru lansarea Bio-Kult în România, un supliment probiotic cu 14 tulpini active, fiind cel mai complex de pe piața locală.
Strategia vizată a urmărit o lansare online bazată pe un nou site, care să explice vizitatorilor cât mai multe despre ceea ce sunt și cum funcționează probioticele.
Produsele probiotice beneficiază de o reputație din ce în ce mai răsunătoare, pe măsură ce devin mai mediatizate. Totuși, unele sunt mai bune decât altele, la fel ca în orice alt domeniu. Iar atunci când unul dintre cele mai bune produse de acest tip apare pe piață, are nevoie de o strategie de marketing pe măsură.
Dezvoltarea și implementarea strategiei de marketing pentru Bio-Kult
Consultanții MKOR au pornit de la crearea unei strategii de marketing pentru lansarea pe piață, urmată de realizarea unui nou site. Acesta funcționează mai mult decât ca un simplu magazin online, servind totodată și ca sursă de informații, oferind răspunsuri la cele mai frecvente întrebări ce pot apărea legat de consumul de suplimente probiotice.
Echipa noastră a asigurat, de asemenea, și implementarea strategiei propuse la începutul anului. Astfel, am urmărit ca Bio-Kult România să devină o prezență cât mai vizibilă pe această piață, în mediul online, pentru început. Rezultatele nu au întârziat să apară, numărul comenzilor crescând constant, de la un trimestru la altul.
Piața vizată:
- piața suplimentelor alimentare din România
Metodologie utilizată:
- Dezvoltare strategie de marketing
- Implementare strategie de marketing
- creare website / magazin online;
- optimizare SEO magazin online;
- creare și dezvoltare canale sociale (Facebook, Pinterest, Google+);
- creare și dezvoltare newsletter;
- creare și dezvoltare promoții de loializare a clienților;
- creare campanii de conștientizare (Facebook, Google, website).
Despre Bio-Kult
Bio-Kult a luat ființă în cadrul companiei britanice Probiotics International Limited (Protexin). Aceasta selectează și cultivă o gamă superioară de probiotice bazate pe inovație continuă și cercetare la cel mai înalt nivel. Probiotics International posedă o experieță de peste 20 de ani în fabricarea produselor care conțin bacterii vii. Astfel, toate tulpinile de bacterii sunt cultivate individual pe fiecare lot în parte.
Recomandare Bio-Kult
Colaborarea cu MKOR a dat un nou start activității noastre. Corina, împreună cu echipa sa, au creat un mare impact în colaborarea noastră cu firma producătoare Bio-Kult. Aceștia au aprecia în mod deosebit strategia de marketing pe care au întocmit-o, dar și informațiile și calculele pertinente. Am început implementarea acestui plan și pot spune că avem rezultate minunate.
Dacă doriți o colaborare cu oameni profesioniști, pozitivi și de încredere, Corina este cea pe care puteți conta și pe care trebuie să o contactați!
Fineas Pascotescu – Fondator Biovitaprotex, importator exclusiv Bio-Kult în România
Studiile MKOR în context COVID-19
Epidemia de COVID-19 impactează comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.
De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată studiilor de piață realizate in-house.