Goodyear România a efectuat, prin intermediul MKOR Consulting, un studiu de satisfacție a clienților proprii.
În cadrul acestuia, am întrebat top 100 cei mai importanți clienți ai Goodyear ce părere au asupra serviciilor pe care le primesc, dar și ce sugestii de îmbunătățire au.
Oricând e loc de mai bine, iar când o companie transmite acest mesaj efectuând un studiu de satisfacție, acest lucru în sine crește satisfacția clienților!
Studiul a fost creat astfel încât să detecteze posibilele îmbunătățiri ale departamentului de Client Service, prin interpretarea răspunsurilor legate de nemulțumirile existente, dar și de sugestiile pentru mai bine.
O componentă importantă a fost și feedbackul pozitiv al clienților, care a ajutat la identificarea acelor atitudini sau acțiuni apreciate în mod deosebit.
Recomandările primite în cadrul studiului au fost utilizate pentru dezvoltarea departamentelor vizate, precum și pentru dezvoltarea serviciilor proprii.
Piața vizată de cercetarea calitativă:
- România
Metodologia studiului de satisfacție:
- interviuri structurate, telefonic (metoda C.A.T.I.)
- analiza rezultatelor, comparativ între clienții externi și cei interni
- extragere concluzii și recomandări pe baza acestora
Despre Goodyear
Goodyear este o companie multinațională americană de producție de anvelope fondată în 1898. Goodyear produce anvelope pentru automobile, camioane comerciale, camioane ușoare, motociclete, SUV-uri, mașini de curse, avioane, echipamente agricole și mașini grele de terasament.
Recomandare Goodyear
Am desemnat MKOR să deruleze, în numele nostru, un studiu aprofundat de satisfacție a clienților. Feedback-ul a fost cules cu promptitudine de la distribuitorii noștri și analizat de către MKOR. Rapoartele finale, pe care Corina le-a pregătit pentru acest proiect ne-au furnizat recomandări utile pentru viitoare îmbunătățiri și indicii despre eliminarea unor potențiali factori de risc.
În calitate de project manager din partea Goodyear, am fost foarte impresionat de înțelegerea pătrunzătoare și creativitarea Corinei. Comunicarea ușoară și înțelegerea reciprocă au făcut colaborarea noastră extrem de fructuoasă și plăcută, în același timp.
Svilen Stoyanov, Customer Service and Supply Chain Representative, Goodyear Dunlop Tires Romania & Bulgaria
Studiile MKOR în context COVID-19
Epidemia de COVID-19 impactează comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.
De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.