La cererea THINK Consultancy, MKOR Consulting a realizat în 2017 studiul ”Piața utilităților” folosind o metodă cantitativă de culegere a datelor și anume sondajul de opinie realizat online.

studiu-facturi-utilitati
Preview copertă raport

Măsurarea obiceiurilor de plată pentru facturile la utilități și a trendurilor

Studiul a oferit o imagine complexă, de ansamblu a accesului românilor la cele mai comune utilități, de la electricitate, apă, colectarea gunoiului menajer, până la cablu tv, internet și telefonie mobilă.

De asemenea, pentru fiecare utilitate s-a măsurat obiceiul de consum și modalitățile de plată folosite de români.

Pe baza informațiilor culese, MKOR a redactat un raport amplu pentru THINK Consultancy care, pe lângă informațiile generale de acces și consum, prezintă și tendințele din acest sector.

metodologie-studiu-plati
Preview metodologie cercetare

Respectiv, consumatorii din mediul urban devin foarte interesați de utilizarea mediului online pentru transmiterea consumului, respectiv pentru plata facturilor.

De asemenea, aplicațiile web și mobile sunt din ce în ce mai folosite de furnizorii de utilități pentru a facilita relația cu clienții, tendință care a fost identificată de echipa MKOR ca o oportunitate pentru furnizorii care dețin aplicații mobile, cât și pentru cei care doresc dezvoltarea unor astfel de soluții.

Piața vizată

  • România

Metodologia utilizată

Website