IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte de regenerare urbană mixte din România, cu o experiență de peste 25 de ani în domeniul imobiliar și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

Misiunea proiectelor IULIUS este să aducă valoare locurilor pe care le transformă, prin concepte sustenabile care depășesc rolul funcțional și se îmbină cu identitatea comunităților locale. Proiectele dezvoltate se remarcă prin integrarea de grădini spațioase, aducând natura în inima orașelor, între oameni.

În cadrul etapei de research pentru pregătirea unui nou proiect imobiliar într-un important oraș din România și pentru a înțelege mai bine percepția locuitorilor  privind orașul lor în prezent, Iulius a delegat echipa MKOR în vederea realizării unui studiu de identitate de brand.

Iulius-Studiu-City-brand-MKOR-1

Colaborarea cu Iulius a început în anul 2019, iar de atunci am derulat mai multe studii împreună, pe care le poți parcurge aici:

-> Studiu de consumator, atitudini și comportamente Iulius Mall

-> Studiu brand de oraș Iași – IULIUS

-> Studiu de satisfacție B2B Iulius

Prin intermediul unui sondaj de opinie online, realizat cu ajutorul Panelului propriu MKOR, i-am întrebat pe respondenți care este percepția lor asupra orașului în prezent și a dezvoltării acestuia.

Obiective de cercetare

Cercetarea a avut loc în contextul unei noi dezvoltări planificate de IULIUS într-un important oraș al țării. Studiul și-a propus să exploreze opiniile locuitorilor cu privire la orașul lor din prezent și dorințele de dezvoltare pentru viitor, alături de:

  • Identificarea aspectelor care definesc orașul din punctul de vedere al locuitorilor săi
  • Percepțiile locuitorilor privind dezvoltarea orașului
  • Așteptările locuitorilor privind viitorul orașului
  • Explorarea identității de brand al orașului

Despre studiul de identitate de brand urban

Pentru a obține informații relevante și a îndeplini obiectivele de cercetare, MKOR a propus o abordare cantitativă, prin intermediul sondajelor de opinie online, derulate cu ajutorul Panelului propriu MKOR.

  • Target: Persoane din oraș target și zona metropolitană
  • Metodă de cercetare: Sondaj de opinie online (CAWI)
  • Perioada: Octombrie – Noiembrie 2023

IULIUS recomandă MKOR

MKOR este o agenție profesionistă, o echipă cu foarte multă experiență în domeniu, care livrează studii și rapoarte meticulos realizate. Întotdeauna și-au dat interesul pentru a înțelege nevoile noastre și pentru a obține toate informațiile de care avem nevoie pentru a lua decizii.

Am lucrat împreună pe o suită de proiecte, dar cel mai interesant a fost studiul “Iași pentru viitor”, realizat pentru a contura identitatea orașului și așteptările ieșenilor cu privire la un viitor proiect de dezvoltare.

A fost un studiu care a presupus integrarea mai multor platforme și afișarea rezultatelor real-time, într-un dashboard, primul și cel mai mai extensiv studiu din punct de vedere al eșantionului realizat în Iași, de ale cărui rezultate am beneficiat nu doar noi, dar și mulți stakeholderi implicați în comunitate.

Cel mai mult la colaborarea cu MKOR apreciez naturalețea cu care curge proiectul și comunicarea, nu simt că este o colaborare la care trebuie să fac project management intens ca să se întâmple lucrurile la timp sau ca să găsim soluții. Toate persoanele implicate în proces sunt senioare, competente, reușesc să înțeleagă nevoile noastre specifice și să le transpună apoi în instrumente de cercetare, care ne ajută să luăm decizii bazate pe date concrete.

Apoi, livrabilele sunt foarte bine organizate, îmi este foarte ușor să parcurg datele chiar de la etapa în care primesc tabelele, iar rapoartele sunt foarte vizuale și intuitive (chiar printre cele mai frumoase rapoarte de cercetare pe care le-am primit), astfel încât oricine poate înțelege rezultatele studiului, indiferent de aria pe care lucrează în companie.

Un alt lucru, care cred că îi diferențiază de companiile cu care am lucrat, și pentru care îi apreciez, este aplecarea spre partea de integrare a tehnologiei în modul de lucru. Am realizat împreună studii online complexe, cu afișare în dashboard către publicul larg și analiză instantă a unor variabile, în care toate platformele erau integrate și funcționau excelent.

Suzana-topita-iulius

Suzana Topiță, Marketing Manager, IULIUS

Studiul MKOR este un barometru la care ne raportăm anual, un test pe care îl așteptăm cu nerăbdare pentru a vedea dacă efortul echipei a avut rezultatele scontate.

Ne bucură că am reușit să rămânem lider de piață și în anul care s-a scurs. Cifrele bune ne dau energie să creăm noi proiecte relevante, dar suntem foarte atenți și la sursele de nemulțumire și facem eforturi pentru a rezolva problemele semnalate de publicul nostru.

Sebastian Mahu Iulius

Sebastian Mahu, Head of Asset Management, IULIUS

Despre compania IULIUS

IULIUS este dezvoltator și operator specializat în ample proiecte mixte de regenerare urbană din România. Compania are o experiență de peste 25 de ani în real estate și este prezentă în patru mari orașe din țară: Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Valoarea investiţiilor realizate în România depăşeşte 1,2 miliarde de euro.

Rolul proiectelor IULIUS este cel de a aduce valoare locurilor în care își pun amprenta și dezvoltarea brandului național pe segmentul office – United Business Center.

Prin proiectele pe care le dezvoltă, contribuie la dezvoltarea orașelor, cu responsabilitate și principii sustenabile de afaceri. Conceptele au un rol funcțional care se adaptează identității comunităților din care fac parte. Proiectele integrează grădini ample și aduc natura în mijlocul orașelor, având clădiri certificate green, conform standardelor internaţionale.

Contactează-ne pentru proiectul tău

Dorești să obții opiniile reale ale publicul tău țintă cu privire la brandul pe care îl reprezinți? Oferim instrumente digitale de cercetare de piață care să te ajute să obții în timp real insight-urile pe care să-ți bazezi strategia de business.

Noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că vom alege împreună metodologia potrivită proiectului tău de cercetare și că rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările. Te invităm să parcurgi portofoliul de studii de piață realizate pentru clienții noștri.

Suntem la un video-call distanță. 🙂

Studiile MKOR în contextul incertitudinii din piață

În contextul schimbărilor rapide și al incertitudinii constante, adaptabilitatea și flexibilitatea devin cheile succesului pentru orice afacere sau serviciu. Noi înțelegem că într-o lume în continuă schimbare, accesul rapid la informații actualizate poate face diferența dintre a fi pregătit pentru cerințele din piață și a rămâne în urmă.

Expertiza noastră se bazează pe recunoașterea valorii datelor exacte și a studiilor de piață. Suntem aici să îți oferim acces la experiența noastră, la date valoroase din piața românească.

La MKOR răspundem nevoii de date privind comportamentul consumatorilor din România prin primul studiu de piață în timp real – Consumer Trends.Live. Acest instrument complet de market intelligence este singura resursă care oferă constant date despre piețele analizate.

Cu Consumer Trends.Live, studiul de piață în timp real dezvoltat de echipa MKOR, scurtăm semnificativ timpul de așteptare pentru a afla rezultatele unui studiu de piață. Astfel, facilităm luarea deciziilor în mod informat și adaptarea rapidă a strategiilor de business.

Dorești să ai avantaj competitiv cu date din piață pe care le afli în timp real? Solicită un demo gratuit și îți arătăm cum funcționează dashboard-ul interactiv Consumer Trends.Live și cum te poate ajuta în activitatea ta.