Well…cine spune că munca la birou nu e o plăcere se înşeală. Noi ne bucurăm de fiecare zi aici, de fiecare proiect şi oportunitate primită.
De curând am avut ocazia să organizăm câteva focus grupuri însoţite de sesiuni de degustare pentru o dulceaţă de lapte cu ciocolată. Da, am spus dulceaţă de lapte!
Acest “experiment” a picat la fix pentru a ne scoate, atât pe noi, cât şi pe participanţi din monotonia indusă de vremea rece şi mohorâtă de afară.
Până să îl guste, ca şi noi, participanţii şi-au imaginat un produs cremos, dulce, inedit. Dulceaţa nu s-a lăsat mai prejos de aşteptări, ba chiar a surprins plăcut “degustătorii”, mulţi dintre aceştia arătându-se foarte interesaţi de producător, ingrediente şi de posibilitatea de achiziţie.
Degustarea ne-a ajutat să oferim clientului nostru informaţii importante care, cu siguranţă, îi vor fi de folos în dezvoltarea acestei mici afaceri.
Oportunitatea de a ţine aceste sesiuni de degustare ne-a fost oferită de Bunicel, un brand ce s-a născut din dorinţa de a face un lucru de care poţi să fii mândru. Bunicel produce gemuri şi dulceţuri după reţete tradiţionale, la ceaun, cu fructe culese din livada bunicilor. Reţetele lor datează de peste 200 de ani, acestea fiind procurate din cele mai vechi manuscrise găsite.
Pe lângă delicioasa dulceaţă de lapte de care am vorbit, în portofoliul lor mai întâlnim o multitudine de dulceţuri de fructe şi combinaţii inspirate ale acestora.
Dacă v-am stârnit interesul, puteţi accesa site-ul bunicel.ro pentru a afla mai multe despre povestea lor şi gama de produse oferită de aceştia. Iar dacă vă hotărâţi să achiziţionaţi un borcan de dulceaţă, vă urăm poftă bună!
Revenind la noi şi la munca noastră, acest proiect a fost, ca toate celelalte, un succes. Clienţii noştri au fost mulţumiţi de rezultate şi ne-au dat un feedback pe măsură:
“…Recunoaștem că nu ne așteptam să se pună atât suflet într-un studiu de piață 🙂 Geniale înregistrările de la focus-grupuri, de care nu ne-am putut dezlipi aseară, le-am ascultat până la 2 noaptea. Au fost interesante, relevante și de ajutor.”
Echipa MKOR pune mare preţ pe feedback-ul şi dorinţa clientului, acest lucru se poate vedea la finalul fiecărui proiect şi în fiecare discuţie pe care o avem cu oricare dintre clienţii noştri. Ca să înţelegeţi mai bine despre ce vorbim, vă invităm să accesaţi pagina noastră de recomandări.
Ai citit tot? Comentează / abonează-te la newsletter / citește și alte postări!
Cum se face un Studiu de Piață – Ghidul Expertului (partea 3/3)
februarie 24, 2023
0 Comentarii41 Minute
Cum se face un Studiu de Piață? Ghidul Expertului (partea 2/3)
octombrie 8, 2018
0 Comentarii24 Minute
Cum se face un Studiu de Piață? Ghidul Expertului (partea 1/3) (Varianta 2024)
ianuarie 16, 2024
0 Comentarii33 Minute