Ultima perioadă a fost una prosperă pentru MKOR. Noiembrie a fost luna în care am livrat studii de piață clienților, am încheiat cu succes o serie de proiecte proprii, iar rezultatele le-am împărtășit în cadrul unor evenimente de profil.

Totuși, cel mai drag eveniment care a marcat ultima perioadă este aniversarea de 5 ani a MKOR Consulting.

De 5 ani dezvoltăm și livrăm toate tipurile de cercetare pe care un business trebuie să le efectueze pentru a evolua. Ne place ce facem și punem mult drag în tot, iar acest lucru se reflectă și în exterior.

Mai departe, îți prezentăm evenimentele în cadrul cărora am livrat rezultate, dar și zâmbete.

Ambasadorii brandului de țară, premiați la Gala Wall-Street

MKOR a sărbătorit 5 ani de existență printr-un studiu de piață

MKOR Consulting a sărbătorit 5 ani de existență, în cel mai frumos cadru cu putință: ca partener principal al Galei Wall-Street.ro, un eveniment care a adunat laolaltă sute de oameni de calitate. Și cum altfel puteam sărbători, decât în stilul specific, prin publicarea rezultatelor unui studiu de piață?

Studiul Branduri Ambasador pentru România a fost realizat în comunitățile românești din diaspora și a urmărit să identifice acele branduri care duc numele țării peste hotare. Am aplaudat, le-am recunoscut meritele și am premiat acele companii românești care au reușit, în ciuda tuturor obstacolelor și dificultăților, să iasă peste hotare și să reprezinte cu succes România.

În cadrul galei au fost premiate companiile care reușesc să facă business fără granițe, astfel:

  • Cel mai greu brand românesc – Dacia (Dacia Renault Group)
  • Cel mai dulce brand românesc – Ciocolata ROM (Kandia Dulce)
  • Brandul cu cea mai frumoasă poveste în stil american – Pufuleții Gusto (Pheonixy SRL)
  • Cel mai „frumos” brand românesc peste hotare – Gerovital (Farmec)
  • Cel mai „amețitor” brand românesc în străinătate – Cotnari (Cotnari)
  • Cea mai cunoscută apă românească peste hotare – Borsec (Romaqua Group)
  • Cel mai vechi brand de bere românească – Timișoreana (Ursus Breweries)
  • Cel mai cunoscut brand de mâncare românească peste hotare – Pate Bucegi și Salam de Sibiu (Scandia Food)
  • Cel mai dospit brand din România – Boromir (Boromir)
  • Premiul special: Cel mai tânăr brand românesc din Sillicon Valley – Qualitance
  • Premiul special pentru banking fără granițe: Banca Transilvania

Decernarea premiilor poate fi urmărită integral aici.

Românii din diaspora – ambasadori veritabili ai României peste hotare

Pentru a urma un curs firesc, studiul Branduri Ambasador pentru România a fost un prilej bun pentru a celebra românii de pretutindeni cu ocazia zilei de 1 Decembrie. Astfel, colega noastră – Luiza Coneac a realizat o analiză a comunităților de români din diaspora.

Mândria și bucuria sunt sentimentele care înfloresc în inimile românilor din diaspora atunci când au ocazia să întâlnească o marcă românească în țările de adopție.

Mândria este și motivul pentru care diaspora românească reprezintă adevărați ambasadori pentru România: 61% dintre românii aflați peste granițe ar recomanda prietenilor lor mărcile de produse românești fără să stea pe gânduri, iar 98% dintre aceștia și-au îndemnat noile cunoștințe din țările de adopție să viziteze România.

Profilul Liderului prezentat la Zilele Biz

Tot luna trecută (noiembrie a.c.), Corina Cimpoca, fondatorul MKOR Consulting, a vorbit despre Profilul Liderului din România, într-o analiză pe generații (Gen.X vs. Millenials), la Zilele Biz 2017.

Corina a prezentat, în premieră, rezultatele studiului „Portretul unui lider: Managerii din generația X vs Millennials”, care a creionat calitățile liderilor și a subliniat principalele diferențe între liderii din Generația X și cei din Generația Y.

mkor-zilele-biz

Una dintre principalele concluzii ale studiului este că în timp ce managerii din Generația X sunt mai degrabă corecți, Millennials sunt persoane ambițioase.

Reprezentanții Generației Y, spre deosebire de colegii lor de muncă mai vârstnici, tind să lase viața de familie pe planul secund.

Dacă nu ai fost în sală, ai ocazia acum să descarci gratuit întreg raportul aici.

MKOR a fost live la televiziunea de business Canal 33

În cadrul emisiunii Business Woman, Corina Cimpoca a vorbit despre Profilul Liderului din România cu focus pe analiza diferențiată a liderului femeie vs. liderul bărbat.

Emisiunea poate fi urmărită integral aici

Am vorbit despre evoluția MKOR la Business Ladies Conference

Diferențele între Marketing și PR, aplicate pe strategia de business a MKOR Consulting, au fost prezentate la Cluj, în cadrul Business Ladies Conference 4th edition.

Doamnele prezente la eveniment au avut ocazia să cunoască mai bine strategia pe care echipa noastră a adoptat-o și care a fost parcursul MKOR, în special în ultimii 2 ani.

mkor-business-ladies-club

MKOR Consulting este partenerul tău de încredere

Timp de o jumătate de decadă, am construit o echipă dedicată care a reușit să mulțumească clienți mici și mai mari, cu cerințe de obicei complexe. Cu fiecare proiect livrat, ne-am depășit limitele și am câștigat încrederea clienților noștri.

Pentru a te convinge, te invităm să consulți portofoliul nostru și testimonialele clienților. 🙂

Rămâi în contact cu MKOR și abonează-te la newsletter!