Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing
Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.
Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.
5 Momente Cheie Când Studiile de Piață Fac Diferența în Succesul Afacerii Tale
iunie 12, 2024
Studiile de piață sunt esențiale pentru succesul afacerii tale, oferindu-ți informații valoroase despre comportamentul și preferințele consumatorilor. Descoperă 5 momente cheie în care aceste studii pot face diferența, de la lansarea unui…
0 Comentarii14 Minute
Studiu MKOR: Fashion Consumer Trends Romania 2024. 9 din 10 români cumpără lunar cel puțin un articol vestimentar
august 5, 2024
Într-o piață de fashion dinamică, studiul MKOR arată că 9 din 10 români cumpără lunar cel puțin un articol vestimentar. Îmbrăcămintea domină preferințele, în timp ce 20% dintre consumatori achiziționează exclusiv online. Magazinele fizice…
0 Comentarii16 Minute
Studiu Employee Sentiment: Ce planuri și așteptări au angajații în 2024?
aprilie 16, 2024
Într-o lume a muncii în continuă evoluție, înțelegerea așteptărilor și sentimentelor angajaților este crucială pentru companii și lideri. Studiul MKOR Employee Sentiment 2024 oferă o perspectivă valoroasă asupra planurilor, speranțelor și…
0 Comentarii21 Minute
Mystery Shopping: Măsoară cu MKOR dacă promisiunile brandului tău sunt îndeplinite
martie 20, 2024
Mystery Shopping te ajută să vezi dincolo de cifre, oferindu-ți o imagine reală a modului în care sunt îndeplinite promisiunile brandului tău. Află cum MKOR folosește această metodă pentru a măsura și îmbunătăți experiența clienților,…
0 Comentarii15 Minute
În căutarea echilibrului: O analiză a leadershipului feminin în afacerile din România
martie 7, 2024
La MKOR am ales să marcăm Ziua Femeii aducând în prim-plan rolul femeilor în lumea afacerilor și felul în care acestea modelează economia. Și ne-am concentrat asupra româncelor, urmărind evoluțiile din plan local în ultimii trei ani.…
0 Comentarii30 Minute
Mamele Milleniale din mediul urban sunt reprezentantele profilului de Consumator Etic în România
martie 5, 2024
În 2024, Consumatorul Etic din România redefinește piața cu decizii de cumpărare responsabile, punând accent pe impactul social, ecologic și moral. Studiul MKOR arată că 38% dintre români își asumă un rol activ în protejarea mediului,…
0 Comentarii17 Minute
Cum Poți Utiliza Cercetarea de Marketing Pentru a Evalua Satisfacția Clienților
februarie 12, 2024
Evaluarea satisfacției clienților este un proces esențial pentru creșterea afacerii. Află cum un studiu detaliat al satisfacției clienților te poate ajuta să identifici și să îmbunătățești zonele critice ale afacerii tale, crescând astfel…
0 Comentarii32 Minute
MKOR în 2023 – Anul Parteneriatelor Valoroase în Research
februarie 12, 2024
Sărbătorind 11 ani de excelență, MKOR îmbină empatia cu expertiza pentru a oferi soluții de intelligence și dezvoltare strategică prin date. Află mai multe despre studiile noastre impactante, parteneriatele strategice și cum ne străduim să…
0 Comentarii19 Minute
Studiu MKOR: Românii își fac bugete fixe de Black Friday în 2023, pe fondul crizei
februarie 22, 2024
În 2023, românii se pregătesc pentru Black Friday 2023 cu pragmatism, având în vedere perioada de fluctuații economice și de incertitudini. Conform studiului MKOR „Cumpărăturile de Black Friday în 2023”, 6 din 10 români au în plan să…
0 Comentarii8 Minute
Studiu Retail: Ce Cred Românii în 2023 despre Magazinul Viitorului
februarie 29, 2024
Românii își doresc produse și servicii mai calitative într-un magazin care folosește tehnologia pentru a facilita accesul la aceste produse și servicii, precum și pentru a oferi o experiență de utilizare memorabilă
0 Comentarii18 Minute