Apemin Tușnad a delegat MKOR pentru a derula un studiu de piață care să permită o mai bună înțelegere a pieței din perspectiva consumatorului de apă minerală îmbuteliată. Subiectele aprofundate au fost consumul și achiziția de apă îmbuteliată a românilor, poziționarea brandurilor clientului față de principalii competitori, precum și înțelegerea consumatorilor brandurilor proprii, Tușnad și Artesia.

Studiu de consumator al apei îmbuteliate

Pentru a înțelege cât mai bine perspectiva consumatorilor, am ales o metodologie care să ne permită accesul la segmente diverse de consumatori de apă de pe teritoriul țării noastre.

Datele colectate ne-au ajutat să profilăm în detaliu tiparele de consumatori de apă minerală plată, carbogazificată și parțial carbogazificată după comportamentele de achiziție și consum (consumatori frecvenți, ocazionali, non-consumatori). Mai mult, am realizat un top al brandurilor de apă îmbuteliată bazat pe evaluarea satisfacției consumatorilor (Net Promoter Score), punând accent pe punctele forte și slabe ale fiecărui brand.

De asemenea, am putut evalua și dimensiona piața de apă minerală îmbuteliată din România pe baza datelor obținute din studiul de consumator.

Obiectivele de cercetare

În cadrul acestui proiect ne-am propus să aflăm:

  • Obiceiurile de consum și cumpărare a apei îmbuteliate;
  • Top branduri de apă îmbuteliată;
  • Poziționarea principalelor branduri de apă îmbuteliată;
  • Diferențiatori de brand;
  • Profilul consumatorilor;
  • Piața apei îmbuteliate.

studiu_de_comportament_tușnad_rezultate
Preview Raport Studiu de Comportamente și Atitudini Apemin Tușnad

Despre cercetare

Cercetarea a avut o metodologie cantitativă și a presupus aplicarea chestionarelor online pe un eșantion reprezentativ național, pe criterii de gen, vârstă și distribuție geografică, inclusiv din punct de vedere al mediului de rezidență. Pentru a avea o mai mare acuratețe în analizele brandurilor client, am colectat și două subeșantioane, unul dedicat consumatorilor Tușnad, altul format din consumatori Artesia, cu scopul unei profilări detaliate.

Despre Apemin Tușnad

Apemin Tușnad este o companie românească fondată în 1999 și este unul dintre îmbuteliatorii de top de apă minerală din țara noastră, având în portofoliul său ape minerale carbogazoase de tradiție (Tușnad Albastru), precum și parțial carbogazoase (Tușnad Verde), minerale plate (Artesia) sau de masă (Izvorul Ascuns). Apa îmbuteliată de Apemin Tușnad își are originea în Munții Harghita.

Contactează-ne pentru proiectul tău

Vrei și tu să afli cum se poziționează produsul sau serviciul tău în piață? Un studiu de consumator te poate ajuta să afli răspunsul la această întrebare și nu numai. Totuși, încă nu te-ai hotărât cu cine îl vei derula?

Dacă îți putem fi și ție de ajutor, noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că:

  • Vom alege metodologia potrivită pentru a atinge obiectivele tale,
  • Vom derula proiectul la un înalt nivel de calitate,
  • Rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările.

Dă-ne un semn! Suntem la un video-call distanță. 🙂

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 impactează comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.

De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.