Studii, Cercetări și Ghiduri marca MKOR
Te invităm să deschizi și să downloadezi gratuit studiile pe care le-am realizat în regim propriu. Ne mândrim cu munca pe care o facem și punem suflet în fiecare proiect. Pagina curentă prezintă cele mai recente proiecte de cercetare și ghiduri de marketing realizate de către agenția noastră. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu ultimele proiecte pe care le realizăm. Oferim servicii de calitate și primim laude de la clienți.
Sondaj MKOR: România votează pentru viitorul său în Turul 2 la Alegerile Prezidențiale 2025
mai 15, 2025
MKOR publică cel mai amplu studiu electoral independent înainte de Turul 2 (N = 3357, 8-14 mai). Datele arată 34% vs 32% la intențiile declarate, dar redistribuirea indecișilor inversează scorul. Află ce segmente pot răsturna rezultatul, ce instituții au pierdut încrederea publică și de ce absenteismul este al treilea „candidat”. Descarcă raportul complet!
0 Comentarii27 Minute
Studiu MKOR: Doar 1 din 4 companii este optimistă – cum se vede anul 2025 pentru companiile din Construcții și Instalații din România
aprilie 23, 2025
MKOR a analizat ce așteptări au companiile din construcții și instalații pentru 2025: investiții, tehnologii emergente și adaptare la noi cerințe. Împreună cu Uniprest Instal am aflat că doar 24% dintre companii sunt optimiste pentru 2025. Citește tendințele cheie din construcții și instalații!
0 Comentarii10 Minute
Sondaj MKOR: 1 din 5 români nu știe cu cine votează în turul 1, iar 50% sunt indeciși în turul 2
aprilie 28, 2025
Studiul MKOR aprilie 2025 arată o creștere alarmantă a indeciziei electorale. George Simion rămâne lider în turul 1, dar scorurile din turul 2 sunt extrem de strânse, iar participarea este în scădere. Află cum s-a schimbat profilul votanților și de ce rezultatul alegerilor este mai incert ca niciodată.
0 Comentarii19 Minute
Studiu MKOR: România Electorală, prinsă între Vot, Absenteism și Polarizare la 1 Aprilie 2025
aprilie 1, 2025
Studiul MKOR despre alegerile prezidențiale 2025 arată un electorat fragmentat și polarizat. George Simion conduce în turul 1, dar pierde în turul 2, iar absenteismul și indecizia pot schimba rezultatul final. Află cum arată profilul votanților și ce tendințe definesc climatul electoral din România.
0 Comentarii20 Minute
Diversitatea invizibilă – Studiu Autism Voice & MKOR despre neurodivergență pe piața muncii
martie 5, 2025
Neurodiversitatea rămâne invizibilă pe piața muncii din România. Studiul Autism Voice & MKOR dezvăluie provocările și soluțiile pentru o integrare reală.
0 Comentarii18 Minute
Studiu MKOR: Consumatorul etic 2025. Doar 4 din 10 dintre români sunt consumatori etici. Ce îi oprește pe ceilalți?
martie 5, 2025
Sustenabilitatea influențează tot mai mult alegerile de consum ale românilor. Află din studiul „Consumatorul Etic în România 2025” cine sunt acești consumatori, ce preferințe au și cum pot brandurile să îi atragă.
0 Comentarii16 Minute
Studiu MKOR: Europa versus Izolaționism în România. Cum pierd teren valorile democratice în fața discursului extremist
decembrie 12, 2024
Descoperă cum valorile democratice pierd teren în fața discursurilor extremiste în România. Studiul MKOR 2024 evidențiază pesimismul în creștere, neîncrederea în instituții și preferințele electorale ale românilor.
0 Comentarii27 Minute
Studiu MKOR: Trenduri Black Friday 2024 vs 2023
noiembrie 8, 2024
În 2024, aproximativ 5,5 milioane de români plănuiesc să participe la Black Friday, conform studiului MKOR „Comportamente și Tendințe de Black Friday în România 2024”. Românii sunt tot mai organizați și își stabilesc bugetele și așteptările cu o lună înainte de eveniment, arătând o preferință pentru reduceri autentice și oferte reale.
0 Comentarii16 Minute
Studiul Most Wanted Employers 2024: Care Sunt cei mai Doriți Angajatori din România?
octombrie 15, 2024
Află din studiul MKOR „Most Wanted Employers 2024” care sunt cei mai doriți angajatori din România și ce factori îi motivează pe candidați să aleagă anumite companii din industrii diverse precum IT, retail și automotive.
0 Comentarii12 Minute
Trendurile de Consum în 2025 – Achiziționează Raportul
septembrie 24, 2024
Află cum să îți ajustezi strategia de business cu ajutorul raportului MKOR 2024 despre tendințele de consum etic în România. Obține un eșantion gratuit și descoperă profilul consumatorului etic, comportamente sustenabile și oportunități de piață.
0 Comentarii1 Minute