Fundația Metropolis este o organizație caritabilă care se concentrează pe asistență socială pentru copiii vulnerabili din centrele proprii și partenere, pe renovarea spitalelor publice din bani privați, dar și pe susținerea unor cauze individuale.

Pentru a-și atinge mai bine obiectivele de fundraising și de awareness asupra proiectelor derulate, Fundația a delegat MKOR să realizeze un studiu de comportamente și atitudini care să surprindă care sunt obiceiurile de donare ale românilor.

Am derulat un studiu cantitativ, având ca instrument de colectare a datelor sondajul de opinie online, realizat cu ajutorul Panelului MKOR.

În cadrul cercetării, au fost vizate obiceiurile și atitudinile privind donațiile în general, recurența, cauzele alese, bariere întâmpinate, dar și specific pentru sănătate și definirea unor tipologii de donatori.

studiu-comportamente-atitudini-fundatia-metropolis

Obiective de cercetare

Obiectivele cercetării de piață au inclus analiza obiceiurilor de donare, evaluarea comportamentului donatorilor și poziționarea organizațiilor de sănătate în mintea donatorilor, pentru a înțelege mai bine nevoile și preferințele acestora și a optimiza strategiile de atragere a donațiilor.

De asemenea, s-a urmărit identificarea potențialului de donare către cauzele din domeniul sănătății și crearea de profiluri detaliate ale donatorilor, pentru a ghida eficient acțiunile viitoare și a spori impactul filantropic al fundației.

  • Determinarea obiceiurilor generale de a dona: recurență, modalități, tipuri de beneficiari și cauze
  • Top cauze alese de români pentru donat bani
  • Modalitatea de donare folosită cel mai frecvent
  • Care este valoarea medie a ultimei donații în bani
  • Determinarea profilului demografic și comportamental al donatorilor

Despre cercetare

Pentru cercetarea de piață pentru Fundația Metropolis am derulat un studiu cantitativ, aplicat prin sondaj de opinie online (CAWI), realizat cu ajutorul Panelului propriu MKOR.

  • Piața vizată: Donatori și non-donatori, bărbați și femei, cu vârsta cuprinsă între 30-55 ani, din toate regiunile de dezvoltare ale țării
  • Instrumentele de cercetare: Sondaj de opinie online (CAWI)
  • Eșantion: aleatoriu, stratificat, reprezentativ național pe criterii de gen, vârstă și distribuție geografică

Despre Fundația Filantropică Metropolis

Fundația Filantropică Metropolis este o organizație neguvernamentală, non-profit, înființată în 2007. Misiunea Fundației Metropolis constă în crearea accesului copiilor și tinerilor la sănătate, educație și dezvoltare emoțională echilibrată.

Fundația se concentrează pe oferirea de asistență socială pentru copiii vulnerabili din centrele proprii și partenere, pe renovarea spitalelor publice din fonduri private și pe susținerea cauzelor individuale verificate.

Începând cu anul 2020, Fundația și-a asumat un nou obiectiv de a renova spitale publice prin proiectul “Spitale publice din bani privați” – Lumea în care sănătatea este firească. Scopul proiectului este de a aduce spitalele din România la standardele cele mai noi, prin proiecte de renovare, reabilitare și dotare cu echipamente moderne.

Fundația Metropolis este un pilon în comunitatea filantropică, angajată în crearea unei Românii mai bune. De-a lungul a 20 de ani, s-a concentrat pe sănătatea, educația și dezvoltarea emoțională a copiilor vulnerabili.

Contactează-ne pentru proiectul tău

Vrei să afli cum este percepută compania ta sau organizația neguvernamentală (ONG) de către publicul larg, parteneri sau angajați? La MKOR știm cât este de important să ai date pe care să te poți baza pentru a-ți atinge obiectivele.

Prin derularea de studii de comportamente și atitudini colectăm datele relevante care te vor ajuta să afli date importante, să duci organizația din care faci parte la următorul nivel, să îmbunătățești strategia sau să descoperi oportunități noi.

Noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că vom alege împreună metodologia potrivită proiectului tău de cercetare și că rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările. Te invităm să parcurgi portofoliul de studii de piață și cercetări de marketing realizate pentru clienții noștri.

Contactează-ne. Suntem la un video call distanță. 🙂

Studiile MKOR în contextul unei piețe dinamice

În contextul schimbărilor rapide și al incertitudinii constante, adaptabilitatea și flexibilitatea devin cheile succesului pentru orice afacere sau serviciu. Noi înțelegem că într-o lume în continuă schimbare, accesul rapid la informații actualizate poate face diferența dintre a fi pregătit pentru cerințele din piață și a rămâne în urmă.

Expertiza noastră se bazează pe recunoașterea valorii datelor exacte și a studiilor de piață. Suntem aici să îți oferim acces la experiența noastră, la date valoroase din piața românească.

La MKOR răspundem nevoii de date privind comportamentul consumatorilor din România prin primul studiu de piață în timp real – Consumer Trends.Live. Acest instrument complet de market intelligence este singura resursă care oferă constant date din 7 industrii monitorizate.

Câștigă avantajul competitiv cu date strategice din piață pe care le afli chiar în timp ce au loc, printr-un singur click în dashboard-ul interactiv.

Solicită un demo gratuit și îți arătăm cum funcționează Consumer Trends.Live și modul în care te poate ajuta în activitatea ta.