Un nou concept de salon de înfrumusețare a beneficiat de expertiza specialiștilor MKOR Consulting. În cadrul acestui studiu de oportunitate am cercetat piața saloanelor de înfrumusețare din București.

studiu-de-piata-beauty

Studiul a avut ca obiective:

  • identificarea locațiilor optime pentru deschiderea unui nou concept de salon de înfrumusețare în București, cât și
  • identificarea provocărilor și oportunităților specifice pieței locale de beauty.

Studiul concurențeianaliza-concurenta

Cercetarea concurenței a avut în vedere analiza strategiei de prețuri practicate de saloanele concurente și pachetele salariale oferite de acestea specialiștilor din domeniul beauty.

Rezultatele au relevat abordările diferite a saloanelor de lux față de a celor “de cartier”, dar și diferite modalități de negociere a salariului și a beneficiilor, specifice industriei.

Identificarea potențialilor clienți

Printre instrumentele folosite în cercetare, am creat o hartă interactivă pentru a ilustra zonele cu potențial pentru deschiderea unui nou business în domeniul beauty.

Harta a cuprins distribuirea geografică a saloanelor concurente și spații generatoare de trafic pentru a putea identifica cu o mai mare ușurință locația optimă amplasării noului salon de înfrumusețare.

Transformarea provocărilor în oportunități

În raportul de cercetare au fost incluse condițiile generale necesare deschiderii salonului. Aspectele legislative privind autorizarea de funcționare și normele de amenajare a spațiului au ocupat un loc important în raportul final.

Astfel, ne-am asigurat că, prin recomandările formulate, clientul nostru a putut transforma aspectele vulnerabile în oportunități și formarea unui plan de afaceri pentru salonul de înfrumusețare conform cu cererea din piață.

Piaţa vizată:

  • București

Metodologie utilizată:

  • desk research

Recomandare

Mulțumesc foarte mult pentru raport și pentru promptitudine! Raportul este foarte bine scris: profesionist, bine structurat și ușor de urmărit și conține toate informațiile de care aveam nevoie în această etapă. Am lucrat foarte bine împreună și acest raport ne va fi foarte util în dezvoltarea planului de afaceri și a business-ului în general.

– Luciana Popescu, Antreprenoare

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 impactează comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.

De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.