Liderii de business din România își asigură succesul prin decizii strategice, fundamentate pe cunoașterea temeinică a industriei în care activează. Cum reușesc acest lucru?
Studiile de piață, susțin liderii a trei sferturi din companiile din România, îi ajută să găsească răspunsurile întrebărilor pe care le au despre clienți și mediul competițional, în general.
Cei 252 reprezentanți ai unor companii din România, care au dat curs demersului MKOR Consulting, fac parte din toate nivelurile de management, de la antreprenori și top manageri, până la middle manageri. Cu alte cuvinte, persoane cu putere de decizie în companiile lor.
Descarcă gratuit White Paperul despre Impactul Studiilor de Piață în Companiile din România:
Deciziile strategice se iau în urma unui studiu de piață
Două treimi dintre companiile care fac cercetări de piață vor să înțeleagă în ansamblu piața și schimbările petrecute în mediul de business în care activează. Iar 53% dintre reprezentanții companiilor care fac studii de piață consideră că acestea sunt instrumente puternice care îi ajută să ia decizii strategice, informate.
Un sfert dintre companii apelează la cercetările de piață pentru a măsura și valida acțiuni pe care deja le-au întreprins, în timp ce alte 26% fac studii de piață fie pentru a completa anumite documentații, fie pentru că sunt cerute de headquarter.
Alte 45% dintre companiile care fac studii de piață se informează despre competitorii lor.
Studiul de piață are un impact pozitiv, consideră liderii de business
Majoritatea (91%) dintre cei care realizează cercetări de piață consideră că acestea au un impact pozitiv asupra businessului lor. Deciziile informate luate pe baza studiilor bine fundamentate le aduc o creștere medie a cifrei de afaceri de 29%.
Descarcă gratuit White Paperul despre Impactul Studiilor de Piață în Companiile din România:
44% din companii apelează la agenții de cercetare de piață
Aproape jumatate (44%) dintre companiile din România apelează la agenții de cercetare de piață pentru a maximiza rezultatele obținute, beneficiind de know how-ul, expertiza și experiența profesioniștilor.
Cercetările de piață sunt instrumente care oferă viziune de ansamblu a pieței și contribuie la fundamentarea deciziilor strategice în companiile românești.
Studiul „Strategic Decision Making” a fost realizat de MKOR Consulting în luna martie 2018, pe un eșantion de 252 de companii din România.
Descarcă White Paperul
Întrucât ne sfătuim clienții să realizeze studii de piață pentru a obține acele informații pe care altfel nu le pot intui, am făcut același lucru, am întrebat companiile din România dacă realizează studii de piață și care este impactul acestora.
Rezultatele confirmă faptul că da, studiile de piață au impact asupra creșterii profitului companiei. Acest lucru ne confirmă și nouă, specialiștilor, că eforturile de a furniza informații din piață și de a realiza strategii de marketing vin în sprijinul clienților noștri pe care îi considerăm parteneri.
Dacă vrei să afli cum liderii de succes din România își fundamentează deciziile strategice, te invităm să descarci gratuit White Paperul:
Dacă ai întrebări specifice despre studiu sau dacă ai nevoie de un studiu de piață, dar nu știi care ar fi abordarea care să îți maximizeze rezultatele, așteptăm mesajul tău aici. Îți vom răspunde numaidecât!
Ai citit tot? Comentează / abonează-te la newsletter / citește și alte postări!
Intreprinderile Sociale în România, din Perspectiva Consumatorilor
noiembrie 21, 2018
0 Comentarii1 Minute