Compania OTP Leasing a apelat la MKOR pentru un studiu de piață prin care să se asigure că este mereu la curent cu experiența pe care o au clienții, în legătură cu serviciile și comunicarea sa.

Studiul a vizat auditul și analiza satisfacției clienților B2B din piața de leasing.

Datele obținute prin acest studiu îi permit companiei OTP Leasing să își valorifice punctele forte și să cunoască aspectele care necesită îmbunătățire în interacțiunile sale cu clienții.

Analiza percepției clienților despre serviciile furnizate de către OTP Leasing România 

Rezultatele studiului MKOR confirmă faptul că OTP Leasing este perceput drept un partener stabil în relația cu clienții.

Datele obținute în urma studiului de percepție și satisfacție au relevat contextul în care clienții B2B ai OTP Leasing din România iau decizia de cumpărare a unui autoturism sau vehicul, precum și aspecte legate de prevederile contractului de leasing.

Astfel, clientul nostru a obținut insight-uri relevante despre consumatorii brandului propriu, poziționarea sa în piață și obiceiurile consum cu privire la piața de leasing din România.

studiu-satisfactie-otp

Obiectivele de cercetare

Înțelegerea așteptărilor și experienței consumatorilor reprezintă un pilon foarte important pentru orice companie care are planuri de dezvoltare pe termen lung. Astfel, obiectivele studiului MKOR realizat pentru OTP Leasing au fost:

  • Identificarea nivelului de satisfacție al clienților OTP Leasing, în funcție de punctul de interacțiune;
  • Analiza așteptărilor clienților;
  • Identificarea factorilor de achiziție;
  • Identificarea factorilor de risc;
  • Analiza poziționării mărcii;
  • Identificarea surselor de informare.

Despre studiul de percepție al clienților de leasing

Pentru acest proiect, am derulat un studiu cantitativ, având ca instrument de colectare a datelor sondajul de opinie telefonic, realizat cu ajutorul operatorilor de interviu.

  • Piața vizată: România
  • Target: Clienți ai OTP Leasing România
  • Tipul cercetării: cantitativă
  • Instrument de cercetare: Sondaj telefonic (CATI)

Despre OTP Leasing

OTP Leasing este prezentă pe piața de leasing din România din 2007 și oferă soluții de leasing financiar pentru automobile, vehicule comerciale și achiziție de echipamente către persoanele juridice și persoanele autorizate.

OTP Leasing România își dorește să fie un partener de încredere și să contribuie la dezvoltarea afacerilor clienților săi.

Contactează-ne pentru propria cercetare de marketing

Contactează-ne pentru a obține informații despre clienții brandului tău.

Dacă vrei să știi ce cred clienții despre brandul tău și cum te poziționezi în comparație cu ceilalți, MKOR este soluția potrivită. Suntem o agenție de cercetare de piață ce activează de 11 ani pe piața din România. Suntem agili, dinamici și ne adaptăm cerințelor proiectului tău de cercetare de piață.

Realizăm studii pentru a colecta date importante despre brandul tău, astfel încât să poți înțelege mai bine preferințele clienților și ce ai putea îmbunătăți.

Echipa noastră de consultanți MKOR va lucra împreună cu tine pentru a alege metoda potrivită de cercetare și pentru a-ți oferi rezultate de care ai nevoie pentru compania ta.

Noi înțelegem importanța informațiilor precise și suntem aici pentru a-ți oferi acces la date actuale cu privire la consumatorii tăi.

Mai multe detalii despre portofoliul nostru de clienți și expertiza noastră poți afla din secțiunea Clienți & Studii de caz.

Studiile MKOR în contextul unei piețe dinamice

În contextul schimbărilor rapide și al incertitudinii constante, adaptabilitatea și flexibilitatea devin cheile succesului pentru orice afacere sau serviciu. Noi înțelegem că într-o lume în continuă schimbare, accesul rapid la informații actualizate poate face diferența dintre a fi pregătit pentru cerințele din piață și a rămâne în urmă.

Expertiza noastră se bazează pe recunoașterea valorii datelor exacte și a studiilor de piață. Suntem aici să îți oferim acces la experiența noastră, la date valoroase din piața românească.

La MKOR răspundem nevoii de date privind comportamentul consumatorilor din România prin primul studiu de piață în timp real – Consumer Trends.Live. Acest instrument complet de market intelligence este singura resursă care oferă constant date din 7 industrii monitorizate: IT&C, Fashion, Bijuterii & Ceasuri, Îngrijire personal & Cosmetice, Mobilier & Decorațiuni, Electrice & Electrocasnice și DIY.

Cu un singur click ai acces la date într-un dashboard interactiv și foarte ușor de folosit..

Solicită un demo gratuit și îți arătăm cum funcționează Consumer Trends.Live și modul în care te poate ajuta în activitatea ta.