MKOR Consulting a aplicat metoda de cercetare Mystery Shopping B2B pentru OTP Leasing care a vizat competitorii săi direcți într-un studiu al pieței de leasing auto.

Procesul s-a desfășurat în trei mari etape, de la solicitarea ofertei până la negocierea ofertelor primite.

mystery-shopping-auto

Studiul a venit cu informații relevante pentru clientul nostru cu ajutorul cărora a putut identifica informații cu privire la modul în care operatorii de leasing competitori își desfășoară activitatea, taxele cu care operează, dar și detalii referitoare la customer service.

Datele culese pe parcursul sesiunii de Mystery Shopping au rezultat în recomandări făcute de către consultanții MKOR clientului OTP Leasing și i-au oferit acestuia un benchmark asupra pieței de leasing din România.

Piața vizată

  • România, București

Metodologia utilizată

  • Mystery Shopping

Website

Chestionar satisfacție client

satisfactie-mystery-shopping-otp-leasing

Contactează-ne pentru propriul proiect

Indiferent că dorești să obții informații print metoda de mystery shopping B2B sau orice alt tip de cercetare calitativă, suntem aici pentru a te ajuta. Împreună vom alege cea mai bună metodologie pentru proiectul tău de cercetare.

Folosește formularul de mai jos pentru a intra în contact cu noi, specialiștii MKOR au experiența necesară pentru a ajuta orice business.

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 impactează comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.

De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.