De-a lungul anilor am întâlnit multe organizații ce abordează lucrurile într-o manieră nu tocmai profitabilă. Acesta este cazul mai ales pentru startup-uri. Drumul spre succes se parcurge alături de clienți.
Înțelegerea clientilor vă va ajuta să creșteți așa cum doriți, după potențialul pe care afacerea dvs. îl are cu adevărat. În continuare vă vom prezenta cele mai întâlnite trei greșeli de business, care evitate vă pot aduce succesul.
-
Companiile nu își consultă consumatorii
Uneori companiile nu reușesc să se mențină pe piață deoarece creează produse pe care ei consideră că le vor consumatorii, nu pe cele pe care consumatorii chiar le vor. Produsul este ceea ce creatorii presupun că ar fi potrivit pentru consumator, fără să facă cercetări în prealabil. Pentru a evita această greșeală fatală pentru companie, trebuie doar să se realizeze un studiu de piață în prealabil. Prin intermediul cercetării, se pot afla informații precum nevoile consumatorilor, disponibilitatea lor de a cumpăra un anumit produs, modalitățile de distribuție, sugestiile acestora, etc. Dacă lansați un produs pe care consumatorii nu-l doresc, riscați să fiți scoși de pe piață chiar de către publicul vizat.
-
Companiile nu folosesc consumatorii pentru teste
Există o multitudine de metode ușoare de a testa produsul, site-ul, ambalajul, etc. cu ajutorul clienților, deci lansarea unuia dintre ele fără feedback din partea lor este fără scuză. Nu încercați să presupuneți ce e mai bine pentru ei, arătați-le la ce v-ați gândit și ei vă vor spune dacă sunteți pe drumul cel bun sau nu, ajutându-vă să luați decizia corectă. Pentru teste se recomandă o cercetare calitativă, urmată de una cantitativă pentru a valida datele obținute.
-
Companiile își desfășoară activitatea ani întregi fără a cere feedback din piață
Este trist să vezi companii care muncesc ani de zile la un produs, perfecționându-l și, după tot acest timp, află că au mers în direcția greșită. Valoarea produselor este dată de nevoile pieței și de cât de bine se potrivesc produsele cu aceste nevoi. Orice produs are nevoie de feedback riguros din partea publicului vizat pentru a-l aduce la potențialul maxim.
MKOR Consulting vă oferă posibilitatea de a efectua studii cu clienții dvs., prin intermediul studiilor de satisfacție. Astfel, puteți intra în contact cu publicul dvs., pentru a afla nevoile, sugestiile pentru compania dvs., disponibilitatea de a vă achiziționa produsele. Tot ce trebuie să faceți este să deschideți discuția.