Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

MKOR-–-cel-mai-precis-sondaj-înainte-de-Turul-1-al-alegerilor-prezidențiale-din-Mai-2025

MKOR are cel mai precis sondaj înainte de Turul 1 al Alegerilor Prezidențiale din 4 mai 2025


Cu o eroare totală de doar 16,8 puncte procentuale, sondajul MKOR a fost cel mai precis dintre toate cele publicate înainte de alegerile din 4 mai 2025. Află cum am calculat acest rezultat și de ce acuratețea contează.


0 Comentarii17 Minute

studiu-mkor-companii-constructii-uniprest

Studiu MKOR: Doar 1 din 4 companii este optimistă – cum se vede anul 2025 pentru companiile din Construcții și Instalații din România


MKOR a analizat ce așteptări au companiile din construcții și instalații pentru 2025: investiții, tehnologii emergente și adaptare la noi cerințe. Împreună cu Uniprest Instal am aflat că doar 24% dintre companii sunt optimiste pentru 2025.…


0 Comentarii10 Minute

rezultate-sondaj-alegeri-prezidentiale-mai

Sondaj MKOR: 1 din 5 români nu știe cu cine votează în turul 1, iar 50% sunt indeciși în turul 2


Studiul MKOR aprilie 2025 arată o creștere alarmantă a indeciziei electorale. George Simion rămâne lider în turul 1, dar scorurile din turul 2 sunt extrem de strânse, iar participarea este în scădere. Află cum s-a schimbat profilul…


0 Comentarii19 Minute

sondaj-alegeri-prezintentiale-aprilie-2025

Studiu MKOR: România Electorală, prinsă între Vot, Absenteism și Polarizare la 1 Aprilie 2025


Studiul MKOR despre alegerile prezidențiale 2025 arată un electorat fragmentat și polarizat. George Simion conduce în turul 1, dar pierde în turul 2, iar absenteismul și indecizia pot schimba rezultatul final. Află cum arată profilul…


0 Comentarii20 Minute

neurodiversitate-studiu

Diversitatea invizibilă – Studiu Autism Voice & MKOR despre neurodivergență pe piața muncii


Neurodiversitatea rămâne invizibilă pe piața muncii din România. Studiul Autism Voice & MKOR dezvăluie provocările și soluțiile pentru o integrare reală.


0 Comentarii17 Minute

agile-brand-tracking-atuu

Cel mai valoros atu al companiei tale este brandul. Îl monitorizezi?


Brand tracking-ul – procesul prin care se măsoară sănătatea brandului sau se poate analiza impactul campaniilor de marketing pentru a putea a construi o conexiune mai puternică cu publicul țintă.


0 Comentarii14 Minute

cover Consumator Etic Romania 2025-MKOR

Studiu MKOR: Consumatorul etic 2025. Doar 4 din 10 dintre români sunt consumatori etici. Ce îi oprește pe ceilalți?


Sustenabilitatea influențează tot mai mult alegerile de consum ale românilor. Află din studiul „Consumatorul Etic în România 2025” cine sunt acești consumatori, ce preferințe au și cum pot brandurile să îi atragă.


0 Comentarii16 Minute

articol-agile-brand-tracking-1

Ce Motivează sau Împiedică Decizia de Cumpărare? Descoperă Factorii Cheie prin Agile Brand Tracking 2025


Monitorizarea brandului este esențială pentru a înțelege ce motivează sau descurajează consumatorii în deciziile de cumpărare. Descoperă cum Agile Brand Tracking îți oferă insight-uri valoroase pentru strategii eficiente.


0 Comentarii8 Minute

agile-branda-tracking-2025-1

Descoperă Canalele de Comunicare Preferate de Clienți cu Ajutorul Agile Brand Tracking


Agile Brand Tracking îți oferă acces la date despre notorietatea brandului, preferințele consumatorilor și canalele preferate de comunicare. Optimizează strategia ta pentru o conexiune mai profundă cu publicul țintă.


0 Comentarii7 Minute

agile-brand-tracking-20255

Agile Brand Tracking – Cum Măsori și Optimizezi Performanța Brandului


MKOR lansează Agile Brand Tracking, serviciul care transformă datele despre notorietate, utilizare și preferință în insight-uri acționabile. În 2025, optimizează-ți strategia de brand și află cine îți cunoaște, folosește și recomandă…


0 Comentarii8 Minute