Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing
Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.
Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.
Studiu MKOR: Doar 1 din 10 români face prevenție activă, restul ajung la dentist de frică sau de durere
octombrie 7, 2025
De ce fug românii de dentist? Noul nostru studiu arată că, dincolo de costuri, decizia este dictată de un cerc vicios al fricii și amânării. Am descoperit că nu există un singur pacient, ci patru tipologii distincte. Descoperă cine sunt,…
0 Comentarii21 Minute
Studiu MKOR: Dincolo de bugetul de 450 RON, adevărata teamă a părinților este bullying-ul
septembrie 4, 2025
Înainte de grija caietelor sau a bugetului de 450 RON, o nouă preocupare domină agenda părinților: bullying-ul. Noul studiu MKOR dezvăluie o schimbare seismică în priorități, arătând că siguranța emoțională a devenit mai presantă decât…
0 Comentarii25 Minute
Studiu MKOR: 3 din 4 români nu cred că statul le cheltuie banii corect – radiografia fiscală a României, iunie 2025
iunie 27, 2025
Studiu MKOR, iunie 2025: 3 din 4 români nu cred că statul va cheltui corect banii din taxe și cer tăierea privilegiilor înainte de orice majorare. Vezi insight-urile cheie, ecoul din presă și cum te putem ajuta cu research.
0 Comentarii26 Minute
Studiu MKOR Employee Sentiment 2025: 7 din 10 angajați din România ar schimba jobul pentru un salariu mai mare
mai 29, 2025
Studiul MKOR „Employee Sentiment 2025” arată o piață a muncii tensionată: doar 4 din 10 angajați au primit măriri, volumul de muncă a crescut, iar 7 din 10 ar schimba jobul pentru un salariu mai mare. Descarcă raportul.
0 Comentarii10 Minute
Studiu MKOR: Cele Două Românii – De la Urne la Viața de Zi cu Zi, o Societate Profund Divizată
mai 21, 2025
Alegerile din mai 2025 au scos la iveală o Românie profund divizată. Studiul MKOR analizează profilul și motivațiile celor "două Românii" care s-au confruntat la urne, explorând falia socială și criza de încredere.
1 Comentariu32 Minute
Sondaj MKOR: România votează pentru viitorul său în Turul 2 la Alegerile Prezidențiale 2025
mai 15, 2025
MKOR publică cel mai amplu studiu electoral independent înainte de Turul 2 (N = 3357, 8-14 mai). Datele arată 34% vs 32% la intențiile declarate, dar redistribuirea indecișilor inversează scorul. Află ce segmente pot răsturna rezultatul,…
0 Comentarii27 Minute
MKOR are cel mai precis sondaj înainte de Turul 1 al Alegerilor Prezidențiale din 4 mai 2025
mai 6, 2025
Cu o eroare totală de doar 16,8 puncte procentuale, sondajul MKOR a fost cel mai precis dintre toate cele publicate înainte de alegerile din 4 mai 2025. Află cum am calculat acest rezultat și de ce acuratețea contează.
0 Comentarii18 Minute
Studiu MKOR: Doar 1 din 4 companii este optimistă – cum se vede anul 2025 pentru companiile din Construcții și Instalații din România
aprilie 23, 2025
MKOR a analizat ce așteptări au companiile din construcții și instalații pentru 2025: investiții, tehnologii emergente și adaptare la noi cerințe. Împreună cu Uniprest Instal am aflat că doar 24% dintre companii sunt optimiste pentru 2025.…
0 Comentarii10 Minute
Sondaj MKOR: 1 din 5 români nu știe cu cine votează în turul 1, iar 50% sunt indeciși în turul 2
aprilie 28, 2025
Studiul MKOR aprilie 2025 arată o creștere alarmantă a indeciziei electorale. George Simion rămâne lider în turul 1, dar scorurile din turul 2 sunt extrem de strânse, iar participarea este în scădere. Află cum s-a schimbat profilul…
0 Comentarii19 Minute
Studiu MKOR: România Electorală, prinsă între Vot, Absenteism și Polarizare la 1 Aprilie 2025
aprilie 1, 2025
Studiul MKOR despre alegerile prezidențiale 2025 arată un electorat fragmentat și polarizat. George Simion conduce în turul 1, dar pierde în turul 2, iar absenteismul și indecizia pot schimba rezultatul final. Află cum arată profilul…
0 Comentarii20 Minute