Cu cât știi mai mult, cu atât poți personaliza și loializa
Pornind de la nevoia consumatorilor de a se simți în centrul atenției și de la nevoia brandurilor de fashion de a veni în întâmpinarea lor, specialiștii MKOR au realizat studiul Digital Fashion Consumer Trends.
Studiul prezintă o analiză comparativă a direcțiilor de dezvoltare a retailului clasic și a celui online. Studiul cuprinde și o analiză, în premieră, a tendințelor digitale experimentate de către consumatori.
Te invităm să parcurgi studiul pentru a afla răspunsuri la toate întrebările de mai jos.
Descarcă Varianta Demo
Descarcă aici varianta demo a studiului Digital Fashion Consumer Trends.
Dacă dorești mai multe informații privind acest studiu sau dacă ai întrebări privind modul în care specialiștii nostri îți pot veni în ajutor, nu ezita să ne contactezi aici.
Citește principalele rezultate și transmite-ne feedback-ul tău!
Descarcă Varianta Full
Noi îți punem la dispoziție raportul studiului Digital Fashion Consumer Trends, iar la cerere îți dezvoltăm o analiză personalizată, adaptată nevoilor business-ului tău.
Analiza personalizată cuprinde benchmarking între industrie și principalii tăi competitori, la alegere.
Contactează-ne aici pentru o ofertă personalizată!
Cum arată magazinul de fashion în viitor?
Aceasta este întrebarea pe care am adresat-o respondenților studiului Digital Fashion Consumer Trends. Răspunsul clar primit este că viitorul este digital.
Ce înseamnă fiecare dintre acestea și cum își imaginează consumatorii magazinului viitorului, află din raportul final al studiului Digital fashion Consumer Trends.
Clienții tăi așteaptă experiențe digitale
Acest lucru nu ar trebui să fie surprinzător. Studiul nostru relevă deschiderea consumatorilor români spre a folosi noile tehnologii și canalele de comunicare și informare digitale.
Cunoaște-ți clienții! Cercetarea relevă un nou trend în ceea ce privește utilitatea magazinului online, care se transformă dintr-o destinație de cumpărături, într-un motor de căutare.
Cunoaște-ți concurența! Studiul prezintă brandurile de fashion din România care oferă deja experiențe digitale clienților și ce fel de tehnologii au întâlnit în magazine.
Astfel, poți deține un avantaj competitiv cunoscându-ți concurența.
Context
Serviciile digitale ridică ștafeta competitivității în industria de fashion și pentru client pot fi exact acel ceva care îi determină să aleagă un brand în locul altuia.
Un client satisfăcut este înclinat să cheltuie mai mult, să fie mai loial și să faciliteze companiei reducerea costurilor.
Ultimul nostru studiu – Digital Fashion Consumer Trends – te poate ajuta să înțelegi mai bine tendințele industriei de fashion pentru a-ți satisface și loializa clienții.
Cum?
Ține cont de faptul că cei mai mulți consumatorii se simt bombardați de mesaje și reclame. Personalizarea vine să rezolve exact această problemă, adaptând mesajele și ofertele către consumatorii individuali la comportamentul lor real.
Marii jucători din piața de fashion deja răspund acestei nevoi și se reinventează, oferind experiențe simple, imediate și individualizate. Noile tehnologii sunt piesele care lipsesc în puzzle-ul format din nevoile clienților și competivitatea brandurilor de fashion.
Descarcă Varianta Demo
Descarcă aici varianta demo a studiului Digital Fashion Consumer Trends.
Dacă dorești mai multe informații privind acest studiu sau dacă ai întrebări privind modul în care specialiștii nostri îți pot veni în ajutor, nu ezita să ne contactezi aici.
Citește principalele rezultate și transmite-ne feedback-ul tău!
Descarcă Varianta Full
Noi îți punem la dispoziție raportul studiului Digital Fashion Consumer Trends, iar la cerere îți dezvoltăm o analiză personalizată, adaptată nevoilor business-ului tău.
Analiza personalizată cuprinde benchmarking între industrie și principalii tăi competitori, la alegere.
Contactează-ne aici pentru o ofertă personalizată!
Ai citit tot? Comentează / abonează-te la newsletter / citește și alte postări!
MKOR la Fashion ROute 2018: Românii cumpără 90% haine din import
octombrie 6, 2018
0 Comentarii5 Minute
Cum arată magazinul viitorului – Studiul Digital Fashion Consumer Trends
martie 13, 2018
0 Comentarii8 Minute