Pentru Teatrul Aureliu Manea Turda, MKOR Consulting a efectuat un studiu de piață având ca target locuitorii Municipiului Turda. Acesta a constat în două etape de cercetare cantitativă derulate în paralel pentru identificarea profilului publicului existent și potențial.

Cele două etape de cercetare au fost efectuate similar, prin metoda sondajului de opinie. Fiecare dintre acestea au fost aplicate unui eșantion de 250 de respondenți din Municipiul Turda, în perioade de timp apropiate.

Întrebarea de preselecție de la începutul chestionarului ne-a permis separarea celor două categorii de public: existent respectiv potențial.

Întrebările adresate au fost similare, pentru o analiză comparativă cât mai relevantă. Întrebările specifice fiecărui segment de public au condus la identificarea particularităților acestora (de exemplu, o întrebare de tipul “Ce spectacole preferați?”, nu ar fi fost potrivită unui respondent care nu merge niciodată la Teatru).

Cele două studii au pus în balanță

  • obiceiuri privind petrecerea timpului liber în general;
  • percepția asupra instituției Teatrului, în general;
  • motivații pentru alegerea unei activități (culturale) în detrimentul alteia;
  • bugete lunare alocate pentru activități recreative și în special culturale;
  • spectacole preferate, etc.
teatrul aureliu manea turda
Sala Teatrului Aureliu Manea

Despre TAMT

Teatrul „Aureliu Manea” Turda este un teatru cu renume în Transilvania, sărbătorind în 2018 70 de ani de activitate. Acesta își conturează o tradiție a Festivalului Internațional de Teatru de la Turda, un festival de 10 zile.

Piața vizată

  • orașul Turda, jud. Cluj

Metodologie utilizată

  • cercetare cantitativă
  • chestionare față-în-față (CAPI)

Website

Recomandare

Recomandările primite din partea MKOR au fost utilizate în definirea strategiei de comunicare a instituției pentru următoarea perioadă, precum și pentru următorii ani. – Narcisa Pintea, Director TAMT