Pentru a accesa Raportul scorului NPS în retailul din România 2022, te invităm să dai click pe buton
Net Promoter Score, pe scurt NPS, este cel mai folosit sistem de măsurare a loialității consumatorilor față de branduri.
De la apariția lui și până în prezent, Net Promoter Score s-a transformat dintr-un simplu indicator într-un sistem complex, care ajută brandurile să afle cum se poziționează în piață, atât în ochii clienților, cât și față de competiție.
Înțelegerea poziționării în piață după scorul NPS ajută brandurile să rămână relevante. De aceea, MKOR vine în sprijinul retailerilor din România cu primul raport privind scorul NPS la nivel de industrie, Aprilie 2021 – Martie 2022.
Ai citit tot? Comentează / abonează-te la newsletter / citește și alte postări!
Cel mai valoros atu al companiei tale este brandul. Îl monitorizezi?
februarie 19, 2025
0 Comentarii14 Minute
Descoperă Canalele de Comunicare Preferate de Clienți cu Ajutorul Agile Brand Tracking
ianuarie 20, 2025
0 Comentarii7 Minute
Agile Brand Tracking – Cum Măsori și Optimizezi Performanța Brandului
ianuarie 17, 2025
0 Comentarii8 Minute