Pentru a accesa Raportul scorului NPS în retailul din România 2022, te invităm să dai click pe buton
Net Promoter Score, pe scurt NPS, este cel mai folosit sistem de măsurare a loialității consumatorilor față de branduri.
De la apariția lui și până în prezent, Net Promoter Score s-a transformat dintr-un simplu indicator într-un sistem complex, care ajută brandurile să afle cum se poziționează în piață, atât în ochii clienților, cât și față de competiție.
Înțelegerea poziționării în piață după scorul NPS ajută brandurile să rămână relevante. De aceea, MKOR vine în sprijinul retailerilor din România cu primul raport privind scorul NPS la nivel de industrie, Aprilie 2021 – Martie 2022.
Ai citit tot? Comentează / abonează-te la newsletter / citește și alte postări!
Studiul Most Wanted Employers 2024: Care Sunt cei mai Doriți Angajatori din România?
octombrie 15, 2024
0 Comentarii12 Minute
Cum să-ți Crești Vânzările de Black Friday cu Agile Research: Decizii Rapide, Bazate pe Date
septembrie 24, 2024
0 Comentarii7 Minute
Cercetare de Piață Rapidă și Accesibilă cu Agile Research: Date Relevante la Timp
septembrie 10, 2024
0 Comentarii7 Minute
Agile Research te Ajută să-ți Validezi Ideile de Produs și Servicii în Timp Record
septembrie 5, 2024
0 Comentarii13 Minute